Перегляд за Автор "Трішин, Ф.А."
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАвтоматизація процесу поточного контролю знань(2009) Жуковський, Е.Й.; Трішин, Ф.А.; Лукіяник, О.Г.
- ДокументБенчмаркінг як засіб підвищення ефективності сучасних освітніх технологій(2013) Трішин, Ф.А.; Калітка, Т.М.; Голубьонкова, О.О.
- ДокументДо питання про вдосконалення інформаційної компетентності викладачів ВНЗ(2014) Трішин, Ф.А.; Мураховський, В.Г.В сучасних умовах підвищення якості вищої освіти активно пов'язують з використанням інноваційних технологій. Інновації мають на увазі нововведення в педагогічній системі, які вдосконалюють навчально-виховний процес і покращують нею результати, а також передбачають використання сучасних методик і засобів навчання. Одним з напрямків інноваційних освітніх технологій є використання інформаційних технологій навчання.
- ДокументЗовнішній рейтинг як важлива іміджева складова ВНЗ(2013) Трішин, Ф.А.; Голубьонкова, О.О.; Буняк, О.В.
- ДокументКомп’ютерні технології як засіб інформаційного забезпечення методичної роботи(2014) Трішин, Ф.А.; Мураховський, В.Г.В даній роботі розглядаються комп’ютерні технології як засіб інформаційного забезпечення методичної роботи.
- ДокументМатематичне моделювання процесу кристалізації води в ультразвуковому полі(2015) Бурдо, О.Г.; Трішин, Ф.А.Проблеми якості та очищення води порушуються у великій кількості спеціалізованої літератури. Основним сучасним методом отримання якісної води залишається її дистиляція.
- ДокументМетодична компетентність викладача ВНЗ(2014) Мураховський, В.Г.; Трішин, Ф.А.Завдання реалізації компетентнісного підходу у професійній освіті передбачають впровадження в навчальний процес інноваційних методів та технологій навчання. У показниках діяльності та критерії державної акредитації вищих навчальних закладів окремим пунктом виділено показник «Методична робота»», разом з тим в умовах модернізації освіти виявляється явне протиріччя між потребами сучасного вузівського навчального процесу у впровадженні інноваційних технологій навчання і готовністю викладачів вищої школи до методичної діяльності, що обумовлено низьким рівнем методичних знань і умінь, які необхідні для реалізації реформ вищої освіти.
- ДокументМоніторинг якості освіти у вищому навчальному закладі(2015) Трішин, Ф.А.; Мураховський, В.Г.Метою моніторингу є забезпечення ефективного об’єктивного інформаційного відображення стану якості вищої освіти, відстеження динаміки якості наданих освітніх послуг, ефективності управління якістю підготовки фахівців.
- ДокументНовітні підходи до створення ефективного науково-методичного забезпечення навчального процесу(2015) Корнієнко, Ю.К.; Трішин, Ф.А.В даній роботі розглядаютьсяновітні підходи до створення ефективного науково-методичного забезпечення навчального процесу.
- ДокументОрганізація самостійної роботи студентів з використанням системи дистанційного навчання Moodle(2016) Корнієнко, Ю.К.; Трішин, Ф.А.Мета роботи - організація самостійної роботи студентів з використанням системи дистанційного навчання Moodle.
- ДокументПорівняння методів низькотемпературної демінералізації води(2015) Бурдо, О.Г.; Трішин, Ф.А.Сформована ситуація стимулює бурхливий розвиток актуального науково-технічного напрямку – водопідготовки. Серед холодильних методів опріснення води перспективними вважаються технології блочного виморожування.
- ДокументПідвищення кваліфікації викладачів на провідних підприємствах України – запорука якісної освіти(2013) Трішин, Ф.А.; Федченко, Ю.С.; Голубкова, О.П.
- ДокументРекомендації до складання рейтингової системи оцінки знань студентів заочної форми навчання(2010) Кобєлєв, В.М.; Трішин, Ф.А.
- ДокументСамостійна робота студентів як спосіб формування професійних компетенцій(2016) Трішин, Ф.А.; Мураховський, В.Г.Умови ринкової економіки висувають нові вимоги до підготовки фахівців, у зв’язку з цим випускник вищого навчального закладу повинен відрізнятися високим професіоналізмом, готовністю до безперервної самоосвіти, умінням самостійно ставити і вирішувати проблеми, критичністю й гнучкістю мислення. Проблема підготовки конкурентоспроможного фахівця потребує перегляду цілей, завдань, змісту і методів роботи вищих навчальних закладів для формування професійних компетенцій у студентів.
- ДокументСамостійна робота та академічна культура студентів(2016) Мураховський, В.Г.; Трішин, Ф.А.Основна мета модернізації освіти - забезпечення високої якості освіти, здатної забезпечити потреби не тільки держави, суспільства в конкурентній боротьбі, але й потреби особистості в саморозвитку, оволодінні сучасними досягненнями людської культури.
- ДокументСистема внутрішнього забезпечення якості вищої освіти(2015) Мураховський, В.Г.; Трішин, Ф.А.Мета роботи - система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.
- ДокументШляхи вдосконалення організаційно-методичної роботи в ОНАХТ(2009) Будюк, Л.Ф.; Трішин, Ф.А.