Перегляд за Автор "Текменжи, Юлія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингові комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ "ТЕХНОПОЛІС-1"(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Текменжи, ЮліяАктуальність теми дослідження зумовлена мінливим характером економічної конкурентоспроможності, яка все більше трансформується. В умовах постійного загострення конкуренції основою конкурентоспроможності виступають саме маркетингові комунікації, які дозволяють підприємствам, що володіють конкурентними перевагами, займати гідне місце на ринках і в галузях. Умови ринку підштовхують підприємства до змін і підприємствам потрібно знати можливий вплив на їх конкурентоспроможність з впровадженням маркетингових комунікацій Метою роботи є розробка маркетингових комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"»» Досягнення поставленої мети зумовлює вирішення наступних завдань: визначити зміст поняття маркетингові комунікації та його значення для торговельних підприємств; надати організаційно-економічну характеристика підприємства; провести аналіз маркетингового середовища підприємства; провести аналіз ефективності підприємницької діяльності та конкурентоспроможності; оцінити поточний стан маркетингової комунікаційної діяльності підприємства та обґрунтувати доцільність її вдосконалення; запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства; економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"» Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління комунікаційною діяльністю ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"» Методи дослідження – для поставлених у роботі завдань, в роботі були використані: методи експертних оцінок, метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового аналізу