Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Текменжи, Юлія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингові комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ "ТЕХНОПОЛІС-1"
    (ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Текменжи, Юлія
    Актуальність теми дослідження зумовлена мінливим характером економічної конкурентоспроможності, яка все більше трансформується. В умовах постійного загострення конкуренції основою конкурентоспроможності виступають саме маркетингові комунікації, які дозволяють підприємствам, що володіють конкурентними перевагами, займати гідне місце на ринках і в галузях. Умови ринку підштовхують підприємства до змін і підприємствам потрібно знати можливий вплив на їх конкурентоспроможність з впровадженням маркетингових комунікацій Метою роботи є розробка маркетингових комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"»» Досягнення поставленої мети зумовлює вирішення наступних завдань:  визначити зміст поняття маркетингові комунікації та його значення для торговельних підприємств;  надати організаційно-економічну характеристика підприємства;  провести аналіз маркетингового середовища підприємства;  провести аналіз ефективності підприємницької діяльності та конкурентоспроможності;  оцінити поточний стан маркетингової комунікаційної діяльності підприємства та обґрунтувати доцільність її вдосконалення;  запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства;  економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"» Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління комунікаційною діяльністю ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"» Методи дослідження – для поставлених у роботі завдань, в роботі були використані: методи експертних оцінок, метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового аналізу

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок