Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Таранова Ольга"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування системи базових стратегій будівельної компанії (ФОП Бічев І.В.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Таранова Ольга
    Магістерська робота на тему «Формування системи базових стратегій будівельної компанії (ФОП Бічев І.В.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 88 сторінок, з них 79 сторінок основного тексту, 20 рисунків, 21 таблиця, список використаних джерел, який складається з 56 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є формування системи базових стратегій будівельної компанії (ФОП Бічев І.В.) Об’єктом дослідження є будівельна компанія ФОП Бічев І.В. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування системи базових конкурентних стратегій щодо покращення діяльності підприємства з надання будівельних послуг ФОП Бічев І.В. Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування системи базових конкурентних стратегій будівельної компанії та розробки маркетингової стратегії для просування будівельних послуг серед підприємств та споживачів. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою системи базових конкурентних стратегій будівельної компанії, формуванні програми дій реалізації маркетингової стратегії та стимулюванні просування будівельних послуг ФОП Бічев І.В. серед підприємств та споживачів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок