Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сіромля, С. Г."

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Веб-система дистанційного навчання з дисципліни «Основи автоматизованого проектування складних об’єктів та систем»
    (2017) Сіромля, С. Г.
    Однією з невід'ємних і важливих частин процесів інформатизації суспільства є комп'ютеризація освіти. У зв'язку, з чим нові інформаційні технології та програмні засоби повинні допомагати працівникам сфери освіти більш ефективно та ретельно вирішувати різноманітні задачі, пов'язані з поліпшенням навчального процесу,
  • Документ
    Використання універсологічної парадигми для побудови онтологічних моделей системи управління знань технологічної підготовки виробництва
    (2017) Сіромля, С. Г.
    Подальший розвиток САПР по шляху підвищення ступеня автоматизації проектних процедур вимагає відображення в інформаційному забезпеченні не тільки описів довідкових даних, але також закономірностей і методів, що складають сутність інженерних знань.
  • Документ
    Використання хмарних сервісів для управління технологічними інформаційними ресурсами
    (2020) Сіромля, С. Г.
    На сьогодні все більшої популярності набувають «хмарні технології». Це пов’язано з бурхливим розвитком Інтернету і супутніх технологій. На багатьох підприємствах люди працюють у віддаленому режимі, передаючи всю необхідну інформацію через інтернет.
  • Документ
    Гейміфікація в області бізнес-симуляцій малих підпрємств
    (2021) Сіромля, С. Г.; Сіромля, Д. С.
    Ускладнення бізнес-середовища, посилення конкуренції вимагає впровадження нових управлінських технологій, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності сучасних організацій. Однією з таких технологій є гейміфікація (застосування ігрових елементів в різних неігрових контекстах). У тезах розглядаються гейміфікація, як інструмент сучасного бізнесу, визначаються особливості застосування гейміфікації у сфері малого та середнього бізнесу, розглядається приклад ігрового компоненту бізнес-сімулятора, пов’язаний з виробництвом меду та супутніх продуктів.
  • Документ
    Система управління технологічними знаннями в умовах «хмарного виробництва»
    (2018) Сіромля, С. Г.
    Одним із важливих підходів до впровадження хмарних обчислень є створення "хмарного виробництва".
  • Документ
    Інтелектуальні технології тренда індустрії 4.0 у машинобудівної галузі
    (2018) Становька, Т. П.; Сіромля, С. Г.; Болтач, С. В.
    Основою ІНДУСТРІЇ 4.0 є кіберфізичні комплекси, первиною ланкой яких є смарт-підприємство (Smart Factory). Ефективне управління ними основано на інтелектуальних технологіях, які реалізовані через інтелектуальні інформаційні системи (ІІС). Ядром ІІС є сучасні технлогії – мультагентні системи та системи управлння знаннями.
  • Документ
    Інформаційні технології як основа індустрії 4.0
    (2018) Котлик, С. В.; Сіромля, С. Г.; Купріянов, А. Б.
    Викладено історію виникнення терміну "Індустрія 4.0", проаналізовано основні його складові та ключові області революційних змін, зроблено огляд розробок науково-технічного характеру, яки є основою Індустрії 4.0.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок