Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сіренко, О. І."

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз ефективності алгоритмів розподілу запитів в комп`ютерних системах
    (2023) Сіренко, О. І.
    В роботі надано аналіз ефективності алгоритмів розподілу запитів в комп`ютерних системах.
  • Документ
    Аналіз роботи обладнання віртуальної реальності
    (2021) Лаврєнов, В. А.; Сіренко, О. І.
    Перед початком аналізу роботи обладнання, необхідно зрозуміти, що собою являє віртуальна реальність. Віртуальною реальністю вважається технічно відтворена симуляція світу, що передається такими відчуттями, як: зір, тактильні відчуття, а також слух.
  • Документ
    Визначення параметрів Horizontal Pod Autoscaler в технології Kubernetes
    (2022) Сіренко, О. І.
    В тезах розглядається технологія Kubernetes та її складова Horizontal Pod Autoscaler. Наводиться формула задля розрахунку необхідної кількості контейнерів що працюють, визначаються умови та параметри Horizontal Pod Autoscaler за яких працює автоматичне масштабування та забезпечується певна кількість резервних контейнерів.
  • Документ
    Використання взаємоконтролю робіт здобувачів освіти
    (2022) Сіренко, О. І.
  • Документ
    Захист WEB ресурсів від DDOS атак за допомогою проксі-серверу та DNS
    (2020) Сіренко, О. І.
    Захист WEB ресурсів від зловмисників завжди був актуальним завданням. На даний час можливості зловмисників значно розширюються та посилюються. Це відбувається внаслідок зростання складності інформаційних систем, а також зростання числа різних пристроїв в мережі Internet.
  • Документ
    Класифікація загроз веб-застосунків
    (2021) Лаврєнов, В. А.; Сіренко, О. І.
    Безпека веб-застосунків, є одним з найбільш важливих питань інформаційної безпеки. Велика частина веб-сайтів і веб-застосунків в Інтернеті, мають різного роду уразливості, а також схильні до постійних атак.
  • Документ
    Містобудівний симулятор
    (2022) Гальцев, Д. Ю.; Сіренко, О. І.
    В тезах розглядається жанр містобудівних симуляторів, його відрізні особливості. Також буде приведено декілька прикладів цього жанру, а саме Cities: Skylines та SimCity(213).
  • Документ
    Основні сфери застосування NFT
    (2022) Сєчін, Ю. Д.; Сіренко, О. І.
    У роботі розглянуто принципи та особливості роботи технології NFT. Сфери застосування технології та особливості застосування в цифрових аукціонах та сфері ігор.
  • Документ
    Оцінка ефективності предмета Radiance в різних аспектах гри Dota2
    (2021) Дінь, Д. Ч. Х.; Сіренко, О. І.
    Предмети – внутріігрове спорядження героїв, яке може давати героям додаткові характеристики і спеціальні здібності. Герої мають шість комірок для предметів в їх інвентарі, а оскільки предметів в грі більше 100, гравцеві потрібно вибрати з них тільки 6, які б підходили для різних аспектів.
  • Документ
    Розробка двовимірної гри з елементами RPG
    (2022) Тимошенко, О. В.; Сіренко, О. І.; Сахарова, С. В.
    Розробка ігор на сьогодні є дуже актуальною і залишиться такою в майбутньому, адже користується величезною популярністю серед користувачів. Є кілька графічних стилів для розробки ігор, але найпростішим для розробки і сприйняття є двомірний стиль. З цієї причини гра, що розроблюється в даному проекті, буде виконана в 2D стилістиці. У світі є безліч різних жанрів і всі вони можуть вільно комбінуватися між собою для отримання більш цікавих проектів. Цей проект розповідає про послідовність дій та проектування окремих ігрових елементів, з яких у результаті була побудована гра.
  • Документ
    Історія сучасного геймдизайну
    (2021) Пилипенко, С. А.; Сіренко, О. І.
    У загальному випадку геймдизайн - це процес створення форми і змісту ігрового процесу розроблюємой гри.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок