Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сідіс Артем"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Сідіс Артем
    Сідіс А. С. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович». Метою дослідження є маркетинговий аналіз конкурентоспроожності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович» обґрунтування шляхів її підвищення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства, оцінити рівень конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович», визначити напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович». Для оцінки конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович» було проведено аналіз конкурентного середовища підприємства та факторів впливу на його стан. Було проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович», для чого було побудовано багатокутник конкурентоспроможності та визначено, що конкурентоспроможність досліджуваного підприємства є нижчою ніж у конкурентів. Для підвищення конкурентоспроможності підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович» було запропоновано розширення асортименту поліграфічних послуг підприємства.
  • Документ
    Шляхи удосконалення товарної політики підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Сідіс Артем
    Сідіс А. С. Шляхи удосконалення товарної політики підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович». Метою дослідження є аналіз маркетингової товарної підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович» обґрунтування шляхів її удосконалення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи удосконалення маркетингової товарної підприємства, оцінити рівень ефективності товарної політики ФОП «Сідіс Сергій Павлович», визначити напрямки підвищення ефективності товарної політики ФОП «Сідіс Сергій Павлович». Для оцінки ефективності товарної політики ФОП «Сідіс Сергій Павлович» було проведено PESTEL аналіз зовнішнього середовища підприємства та факторний аналіз товарної політики підприємства. Дл визначення ступеня лояльності споживачів до поліграфіних послуг ФОП «Сідіс Сергій Павлович» було проведене опитування, за допомогою побудови матриці Мак Кінсі рекомендовано стратегії розвитку для товарних груп підприємства. Для удосконалення товарної політикиі підприємства ФОП «Сідіс Сергій Павлович» було запропоновано розширення асортименту поліграфічних послуг підприємства.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок