Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Стоянова, Олена"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ред Булл Україна»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Стоянова, Олена
    Магістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ред Булл Україна» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 91 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 25 таблиць та 15 рисунків. Перелік посилань нараховує 42 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає у управлінні маркетингової діяльності для ТОВ «Ред Булл Україна». Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з управлінням маркетингової діяльності компанії-виробника енергетичних напоїв. Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти управління маркетингової компанії-виробника енергетичних напоїв - реклами для ТОВ «Ред Булл Україна». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетингової діяльності ТОВ «Ред Булл Україна». Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії управління маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Ред Булл Україна». Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок