Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Спину, Артур"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії ресторану «РUBLIC ВEACH СLUB» (м.Одеса)
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Спину, Артур
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо сутності та ролі маркетингової стратегії, її складових елементів та видів, з метою її розробки для ресторану «Рublic Вeach Сlub». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств; 2. Аналіз маркетингової діяльності ресторану «Рublic Вeach Сlub»; 3. Маркетингова стратегія ресторану «Рublic Вeach Сlub». Мета кваліфікаційної роботи: аналіз особливостей формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub» та розробка заходів з її вдосконалення. Відповідно до мети визначено такі основні завдання: 1. Вивчити теоретичні основи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 2. Провести аналіз маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». 3. Розробити практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». Об’єктом даного дослідження є ресторан «Рublic Вeach Сlub». Предметом дослідження в кваліфікаційній роботі є процес формування маркетингової стратегії даного ресторану. У процесі роботи було з’ясовано, що ресторану «Рublic Вeach Сlub» необхідно: 1. Організувати доставку їжі додому; 2. Розробити систему знижкових карт та різноманітних акцій; 3. Встановити вітрини для приваблення додаткових клієнтів; 4. Провести ефективну рекламну кампанію. Робота містить 23 рисунка, 23 таблиці, список використаних джерел складається із 33 найменувань.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок