Перегляд за Автор "Сорокіна, Н. С."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСучасні тенденції розвитку IT-технологій у сфері готельного господарства(2019) Халілова-Чуваєва, Ю. А.; Сорокіна, Н. С.Мета даної статті - дослідження напрямків сучасних інновацій в ІТ-технологіях, характеристика їх сутності та необхідності впровадження у сфері гостинності.
- ДокументУправління репутацією ресторану on-line(2017) Федосова, К. С.; Сорокіна, Н. С.Управління репутацією – це методика виявлення факторів, що впливають на репутацію бізнесу або приватної особи. Спочатку термін стосувався сфери зв'язків з громадськістю, але з розвитком комп'ютерних технологій, інтернет і соціальних медіа зробив його в більшості випадків залежним від результатів пошукової видачі та сайті в з відгуками користувачів.