Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сорокіна, Н. С."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Сучасні тенденції розвитку IT-технологій у сфері готельного господарства
    (2019) Халілова-Чуваєва, Ю. А.; Сорокіна, Н. С.
    Мета даної статті - дослідження напрямків сучасних інновацій в ІТ-технологіях, характеристика їх сутності та необхідності впровадження у сфері гостинності.
  • Документ
    Управління репутацією ресторану on-line
    (2017) Федосова, К. С.; Сорокіна, Н. С.
    Управління репутацією – це методика виявлення факторів, що впливають на репутацію бізнесу або приватної особи. Спочатку термін стосувався сфери зв'язків з громадськістю, але з розвитком комп'ютерних технологій, інтернет і соціальних медіа зробив його в більшості випадків залежним від результатів пошукової видачі та сайті в з відгуками користувачів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок