Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Солодова, О. С."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Актуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю
    (2016) Брайко, М. Г.; Голубьонкова, О. О.; Солодова, О. С.
    Проаналізовано тенденції розвитку торговельних форматів на ринку вина в Україні.
  • Документ
    Маркетингова стратегія управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства
    (2017) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Солодова, О. С.
    Розроблено проект створення нового напрямку туризму - родинного хобі-туризму у вигляді літнього «Поселення майстрів». «Поселення майстрів» буде розташовано на відстані 30 км від Одеси, розташування відпочивальників - у наметах. Під час відпочинку заплановано комплекс майстер-класів для кожного члена родини, враховуючи його інтереси. Таким чином, буде створено новий напрямок у туристичній сфері, що дозволить виключити участь у жорсткій конкурентній боротьбі (наприклад у сфері «гастрономічного» або «винного» туризму).
  • Документ
    Сучасний маркетинг як засіб формування культури споживання вина
    (2017) Солодова, О. С.
    Споживач, який став дегустатором, отримує знання про продукт, критерії його вибору, вміння орієнтуватися у великій кількості товарів, що є на торгових полицях магазинів, розуміння справжньої цінності продукту, вміння відрізняти маркетингові хитрощі, і що найважливіше – нові враження та вміння насолоджуватися якісним продуктом.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок