Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Синицька Марія Вікторівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка Web-сайту "Все для кав'ярні"
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Синицька Марія Вікторівна
    Інтернет-магазини стають все більш популярними, оскільки вони дають споживачам можливість комфортно обирати та купувати товари, не покидаючи дім. У сучасному світі кавової індустрії успіх інтернет-магазину залежить від його привабливості та ефективності. Дипломний проект на тему «Все для кав'ярні» присвячений розробці інтернет-магазину, який пропонує широкий асортимент товарів для кав'ярень. Актуальність теми. З кожним пройденим роком Інтернет все ширше проникає у сферу діяльності українських компаній, змінюючи стиль і зовнішній вигляд бізнесу, надаючи нові можливості та унікальні технології для його розвитку. Використання Інтернету в традиційних сферах бізнесу стало стратегічно важливим не лише для іноземних компаній, але й для українських підприємств. Це пов'язано з ростом кількості користувачів Інтернету та перетворенням мережі на основний канал продажів для багатьох компаній. Для жителів України Інтернет стає все більш звичайним інформаційним каналом, а не просто абстрактною «глобальною комп’ютерною мережею». Вплив Інтернету на економіку продовжує зростати. Деякі компанії вже відкрили офіси на бізнес-сайтах у мережі, тоді як інші повністю переносять свою діяльність в онлайн. Зростає кількість мешканців України, яким здається, що краще купувати товари в інтернетмагазинах, читати онлайнову пресу та спілкуватися з друзями через Інтернет. У той же час, для українських підприємців мережевий бізнес ще є досить новим явищем, і не завжди можна успішно застосовувати закордонний досвід у цьому контексті.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок