Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сидорова, Анна Юріївна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сидорова, Анна Юріївна
    Робота на тему «Розробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 85 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 12 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 62 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції стратегій диференціації та позиціонування продовольчих товарів і запропонувати систему управлінських рішень для удосконалення диференціації та позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». Об’єктом дослідження є ТОВ «Кривоозерська ХСФ». Предметом дослідження є стратегія позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». В роботі досліджено стратегії диференціації та позиціонування мінеральної води різних брендів на ринку України, основні мотиви, що використовуються в просуванні мінеральної води. На підставі отриманих результатів розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок