Перегляд за Автор "Сидорова, Анна Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сидорова, Анна ЮріївнаРобота на тему «Розробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 85 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 12 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 62 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції стратегій диференціації та позиціонування продовольчих товарів і запропонувати систему управлінських рішень для удосконалення диференціації та позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». Об’єктом дослідження є ТОВ «Кривоозерська ХСФ». Предметом дослідження є стратегія позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». В роботі досліджено стратегії диференціації та позиціонування мінеральної води різних брендів на ринку України, основні мотиви, що використовуються в просуванні мінеральної води. На підставі отриманих результатів розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська».