Перегляд за Автор "Сергєєва, О.Є."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВіртуальні лабораторні роботи в курсі фізики(2015) Сергєєва, О.Є.Між конкретно-предметною діяльністю і абстрактно-логічним мисленням у фізичному навчанні має бути перехідний етап, який зв’язує їх від емпіричного пізнання до теоретичного.
- ДокументГравітаційні хвилі і викладання студентам курсу фізики(2016) Сергєєва, О.Є.На початку лютого 2016 року група американських вчених заявила про відкриття гравітаційних хвиль, існування яких передбачав Альберт Ейнштейн 100 років тому в рамках відкритої ним загальної теорії відносності. Хвилі були зафіксовані детекторами Лазерно-інтерферометричної гравітаційно-хвильової обсерваторії LIGO, розташованої в штатах Луїзіана і Вашингтон в США.
- ДокументЗв'язок фізики і математики в технічному ВНЗ(2015) Сергєєва, О.Є.В даній роботі розглядається зв'язок фізики і математики в технічному ВНЗ.
- ДокументОсобливості мультимедійної лекції у фізичній аудиторії(2015) Сергєєва, О.Є.Останнім часом формується нова професійна навчальна діяльність – читання лекцій-презентацій навчального матеріалу за допомогою аудіовізуальної техніки. При цьому в аудиторії з’являється можливість використання більш ефективного візуального сприйняття матеріалу.
- ДокументПроблеми викладання фізики в технічному ВНЗ на сучасному етапі(2013) Сергєєва, О.Є.
- ДокументРоль курсу фізики в технічному вищому навчальному закладі(2013) Сергєєва, О.Є.
- ДокументРоль інформаційних технологій при викладанні фізики(2014) Сергєєва, О.Є.Активне впровадження інформаційних технологій в усі сфери діяльності суспільства торкнулося і системи освіти. Нові комп'ютерні технології дозволяють підвищити ефективність занять з фізики як мінімум на 20%, а об'єктивність контролю знань студентів на 15-20%.
- ДокументСпецифіка оцінки знань студентів у рамках рейтингової системи(2009) Сергєєва, О.Є.
- ДокументІмітаційне моделювання при виконанні лабораторних робіт з фізики(2014) Сергєєва, О.Є.Лабораторні роботи є найважливішим елементом підготовки з фізики у вузі, так як вони інтегрують теоретико-методологічні знання і практичні вміння студентів у навчально-дослідницької діяльності. Однак традиційна схема проведення лабораторних занять не дозволяє реалізувати їх дидактичний потенціал. Для підвищення ефективності лабораторних занять використовуються комп'ютери, які становлять найбільший інтерес як інструмент для імітації реального експерименту.