Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Селезньова Ліліана"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Удосконалення комунікативної політики бару Radioactive (ФОП Стаковський М.О.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Селезньова Ліліана
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки стратегічних рішень щодо удосконалення комунікативної політики бару Radioactive (ФОП Стаковський М.О.). Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз комунікативної політики та розробка стратегічних рішень щодо удосконалення комунікаційної стратегії бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Об'єктом дослідження даної кваліфікаційної роботи є діяльність бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки стратегічних рішень щодо удосконалення комунікативної політики бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Для проведення аналізу функціонування комунікативної політики бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.) були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, стратегічне сегментування – STP, що включає сегментацію та вибір цільового ринку та позиціонування, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 94 сторінки, з них 84 сторінки основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 16 таблиць, список використаних джерел складається з 58 джерел.
  • Документ
    Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Селезньова Ліліана
    Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії інтер-нет-просування мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 90 сторінок, з них 78 сторінок основного текс-ту, 19 рисунків, 24 таблиці, список використаних джерел, який складається з 44 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової страте-гії інтернет-просування мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.). Об’єктом дослідження є мережа зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.) та зоотовари і послуги, які там реалізуються та надаються. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування маркетингової стратегії інтернет-просування щодо покра-щення продажів товарів та послуг мережі зоомагазинів «Містер Дог». Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії інтернет-просування підпри-ємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться нау-ково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії ін-тернет-просування для пізнаваності мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.) та покращення продажів товарів та послуг. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою маркетингової стра-тегії інтернет-просування, формуванням програми інтернет-просування пізнаваності мережі зоомагазинів «Містер Дог» та стимулювання реалізації зоото-варів і послуг. Ключові слова: стимулювання збуту, інтернет-просування, стратегія стабілі-зації, маркетингова стратегія проникнення, ринок зоотоварів та послуг.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок