Перегляд за Автор "Сахарова С. В."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз принципів проєктування мобільного додатку(2023) Попова В. Р.; Сахарова С. В.Сьогодні питання розробки мобільного додатку є дуже актуальним, адже повсюди ми використовуємо різноманітні додатки. В данній роботі розглядається аналіз основних принципів проєктування мобільного додатку. За мету ставиться огляд важливих етапів. Наявність додатку вже є майже практично обов‘язковою частиною успішного бізнесу. Мобільна екосистема зараз дуже розвинена, з чого можна зробити висновок, що додаток має бути гарно пропланований та відповідати потребам користувача. Проєктування мобільного додатку - важлива частина розробки успішного та гарно монетизованого додатку.
- ДокументВимірювання параметрів оптичних компонентів мережі(2023) Сахарова С. В.; Рибалов Б. В.В даний час випускається велика кількість вимірювальних приладів оптичного діапазону, які широко рекламуються та рекомендуються до застосування. Однак, вибір оптимального комплексу приладів залежить не тільки від параметрів, що вимірюються, але і від конкретної розв'язуваної задачі. У тому числі завдання оптимального вибору комплексу приладів для вимірювання параметрів оптичних компонентів мережі.
- ДокументГрафічні ігри та навчання: використання візуальних середовищ для сприяння засвоєнню складних тем(2023) Холодняк М. К.; Сахарова С. В.Матеріали тез містять рекомендації, щодо можливості та перспективи використання інтерактивних ігор, як інструменту геймікування навчального процесу на доступних на веб сайтах та ефективного педагогічного інструменту для викладачів у процесі навчання студентів. Серйозні ігри - це комп'ютерні ігри, призначені для навчання або тренування. Вони можуть використовуватися з різною метою, як-от навчання дітей, дорослих або фахівців у конкретних галузях. Ігри мають низку переваг перед традиційними методами навчання. Вони можуть бути більш захопливими та цікавими, що підвищує мотивацію учнів. Ігри також можуть бути більш інтерактивними, що дає змогу учням брати активну участь у процесі навчання.
- ДокументРозробка захищеної корпоративної локальної мережі(2023) Рижков М. С.; Сахарова С. В.; Ненов О. Л.Дана робота присвячена проектуванню безпроводової локальної мережі торгівельного підприємства, в якій використовується стандартна архітектура для мережі такого розміру. А також виконується налаштування системи захисту безпроводової локальної мережі таким чином, щоб рівень захищеності інформації відповідав високим вимогам. Мета роботи – проектування безпроводової локальної мережі підприємства, що буде відповідати високим вимогам безпеки, високої пропускної спроможності, надійності та централізованим управлінням. Проведено аналіз доступних програмних та апаратних рішень корпоративного рівня, проведено порівняння цих рішень та обгрунтування вибраних варіантів.
- ДокументРозробка мережевого фільтру на базі міні комп‘ютера Raspberry Pi(2023) Шевчук М. С.; Іванова Л. В.; Сахарова С. В.Представлена покрокова інструкція реалізації мережевого фільтра з використанням безкоштовних інструментів, таких як pi hole та pi vpn. Дана робота присвячена розробці мережевого фільтру на базі одноплатного міні комп'ютера Raspberry Pi. Основною метою роботи є забезпечення безпечного та обмеженого доступу до Інтернету з підключених до мережі пристроїв. У сучасному світі Інтернет є невід'ємною частиною нашого життя, проте існує низка ризиків, пов'язаних з його використанням, зокрема, можливість отримання шкідливого вмісту, атаки хакерів, втрати конфіденційної інформації тощо. Для зменшення цих ризиків використовуються різноманітні заходи, серед яких фільтрація мережевого трафіку є однією з найефективніших
- ДокументРозробка телеграм-бота на Python(2023) Вилков А. О.; Сахарова С. В.У сучасному світі все більша увага приділяється розвитку інтернет-технологій, що стосується поліпшення сервісу для клієнтів.. Телеграм-бот стає зручним та швидким способом замовлення будь яких товарів і послуг. В даній роботі проведений аналіз ринку та конкуренції на базі телеграм-ботів для замовлення кави. Запропоновано розробку дизайну та алгоритму роботи бота, який дозволяє замовити каву безпосередньо через телеграм, що забезпечує швидке та зручне замовлення. Обрана тема є актуальною, оскільки телеграм-бот стає все популярнішим засобом комунікації та використання послуг в інтернеті.
- ДокументРозробка ігрового додатку в середовищі UNITY(2023) Булах В. О.; Сахарова С. В.; Іванова Л. В.Представлена кваліфікаційної роботи бакалавра присвячена розробці ігрового додатку в середовищі Unity з жанрами rogue-like та стратегії під назвою I.Rule. Використано Unity для розробки гри, з метою створення цікавої та привабливої гри для платформ PC та Android для подальшого розміщення на такому ресурсі як itch.io. геймплейні механіки. Кожний спутник має свої особливості та унікальні характеристики, які дозволяють гравцеві вибирати, які вежі він буде ставити в замку. Наприклад, катапульта має великий радіус атаки, але повільно стріляє, тоді як кулемет має низьку точність, але стріляє дуже швидко. Гравець також може покращувати свої вежі, щоб зробити їх більш потужними та ефективними в бою. Крім того, гравець може використовувати свої спеціальні навички, такі як бомбардування з повітря або супер-удар, щоб завдати великої шкоди ворогам. Гравець отримує гроші за кожного збитого ворога, які можна використовувати для покращення веж або придбання нових.
- ДокументРоль інтерактивних ігор у підвищенні співпраці та комунікації серед студентів(2023) Крушельницька М. О.; Сахарова С. В.Ігри можуть включати різноманітні елементи, такі як вікторини, імітаційні ігри та командні завдання. Окрім того, що вони є засобом передачі знань, вони також сприяють розвитку аналітичних навичок та навичок співпраці в учнів. Крім того, інтерактивні ігри можуть включати елементи тестування та оцінювання, які допомагають вчителям перевіряти рівень засвоєння матеріалу учнями. Це робить підхід дуже надійним для вчителів, оскільки вони можуть отримати зворотній зв'язок про прогрес своїх учнів.