Перегляд за Автор "Сас, Владислав"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингові комунікації у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сас, ВладиславКомунікації відіграють винятково важливу роль в процесах прийняття стратегічних маркетингових рішень. Нестабільність зовнішнього середовища створює потребу у швидкій адаптації підприємств та постійного розвитку розширення діяльності. Стрімко зростаюча конкуренція змушує компанії шукати нові шляхи утримання частки ринку та завоювання нових споживачів. Правильно підібрані маркетингові комунікації є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд». Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; проаналізувати фінансово-економічний стан ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести аналіз маркетингового середовища; оцінити ефективність підприємницької діяльності у сфері торгівлі; розробити заходи маркетингових комунікацій; провести оцінку ефективності заходів