Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сас, Владислав"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Маркетингові комунікації у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сас, Владислав
    Комунікації відіграють винятково важливу роль в процесах прийняття стратегічних маркетингових рішень. Нестабільність зовнішнього середовища створює потребу у швидкій адаптації підприємств та постійного розвитку розширення діяльності. Стрімко зростаюча конкуренція змушує компанії шукати нові шляхи утримання частки ринку та завоювання нових споживачів. Правильно підібрані маркетингові комунікації є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд». Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; проаналізувати фінансово-економічний стан ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести аналіз маркетингового середовища; оцінити ефективність підприємницької діяльності у сфері торгівлі; розробити заходи маркетингових комунікацій; провести оцінку ефективності заходів

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок