Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сапуга Анастасія Олегівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Стратегія digital – комунікацій ТОВ «Агротерем» в умовах формування ринку послуг для аграрного сектору
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Сапуга Анастасія Олегівна
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання обґрунтування маркетингових стратегій на основі удосконалення digital-комунікацій для магазину ТОВ “Агротерем”, що надає послуги з торгівлі товарами і засобами виробництва для підприємств аграрного сектору. Метою дослідження є аналіз маркетингової комунікаційної політики та надання рекомендацій для розробки стратегій digital-комунікацій. Об’єктом дослідження є формування ефективності маркетингової діяльность підприємства та процес формування і обґрунтування стратегії digital-комунікацій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади формування стратегії digital-комунікацій в ТОВ «Агротерем». Аналітична частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Агротерем» та аналізу основних конкурентів на ринку аграрного бізнесу. В роботі дана характеристика підприємства та основних конкурентів, проаналізовані засади їх digital-комунікації: сайт, сторінки Instagram, Facebook, TikTok. На основі проведеного аналізу у проєктному розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі digital-комунікацій. Результати дослідження мають практичне значення, пройшли апробацію: доповідались на Всеукраїнській студентській науково-практичної конференції, запропонована стратегія digital- комунікацій прийнята до впровадження у ТОВ "Агротерем".

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок