Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Самойлова, Дар’я"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Асортиментна політика ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті «кава розчинна»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Самойлова, Дар’я
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Предметом дослідження є комплекс наукових, теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління асортиментом кавової продукції ТМ «Премія». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі за результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та маркетингового дослідження споживачів розчинної кавової продукції вважаємо доцільним впровадження заходів щодо оптимізації товарного асортименту підприємства шляхом впровадження нової продукції у сегменті кавових міксів ТМ «Премія», запропонувавши новий вид продукції, який буде мате явні конкурентні переваги у порівнянні з конкурентами та краще задовольнить вимоги споживачів.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок