Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Савченко Т.В."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Громадській контроль публічних закупівель як один із інструментів управління розвитком комунальних підприємств
    (ОНТУ, 2023) Савченко Т.В.; Тяжемов О.Ю.
    Державні тендери, як і закупівлі будь-яких інших замовників, залишаються наразі однією з найбільш обговорюваних тем, незважаючи на впровадження системи Prozorro ще у 2016 році. За останній час в Україні стало відомо про низку закупівель, доцільність та суми в яких подекуди викликають багато питань. Проведення публічних закупівель здійснюється замовниками з метою розпорядження державними коштами. Саме тому у цій сфері спостерігається високий ризик заволодіння цими коштами внаслідок порушення принципів та правил проведення публічних закупівель з боку замовників.
  • Документ
    Особливості застосування ринкових індикаторів у сучасних дослідженнях
    (ОНТУ, 2023) Савченко Т.В.
    Для оцінювання стану ринку використовують систему показників, що характеризують ситуації на ринку та називають індикаторами ринку [1, с. 28]. Перш за все у якості ринкових індикаторів використовують показники, що характеризують стан пропозиції та попиту на товарному ринку. Ринкові індикатори носять кількісний характер, в якості показників можуть бути застосовані різни одиниці вимірювання. Індикатори ринку дозволяють системно та всебічно оцінити кон’юнктуру певного товарного ринку. Для проведення оцінки використовують статистичний масив даних, що характеризує процес виробництва продукції, наявність та особливості постачання ресурсів необхідних для виробництва продукції, запаси сировини, запаси готової продукції, обсяг споживання продукції, собівартість продукції, середні ціни, ціни у регіонах, прибутковість галузі і т.д.
  • Документ
    Роль ситуативного маркетингу у просуванні продукту
    (ОНТУ, 2023) Красногорська А.В.; Савченко Т.В.
    Сучасний маркетинг вимагає постійної адаптації до змін у соціокультурному оточенні та використання новітніх стратегій для привертання уваги споживачів. Одним із ключових інструментів, що відіграє важливу роль у просуванні продукту, є ситуативний маркетинг. У даній доповіді розглянемо суть та роль ситуативного маркетингу в просуванні продукту на прикладі фільму "Барбі" 2023 року.
  • Документ
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності логістичних послуг
    (ОНТУ, 2023) Савченко Т.В.; Клаус І.О.
    Якість будь-якої послуги є основою її конкурентоспроможності. Однак ці два поняття не можна ототожнювати. У сучасному світі конкурентоспроможність є ключовим поняттям, оскільки цей термін використовують для визначення категорій різного рівня: конкурентоспроможність товару, підприємства, галузі національної економіки і навіть держави [1, с.59]. Подвійність конкуренції найбільш яскраво відображається в такій характеристиці логістичних послуг, як їх конкурентоспроможність.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок