Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "СЛОБОДЯНЮК Дарія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Впровадження інструментів стратегічного менеджменту на підприємстві
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) СЛОБОДЯНЮК Дарія
    Актуальність теми. Стратегічний менеджмент є ключовим елементом успішного управління будь-якою організацією, оскільки допомагає визначити цілі, розробити стратегію та планувати дії для досягнення успіху. Одеський хлібзавод №4, як і будь-який інший підприємство, має потребу у визначенні своєї стратегії, постановці мети, визначенні конкурентних переваг та розробці планів дій для досягнення цих цілей. Впровадження інструментів стратегічного менеджменту допоможе підприємству виявити свої сильні і слабкі сторони, аналізувати зовнішнє середовище, виявляти можливості і загрози та розробляти стратегії, які дозволять йому збільшити ефективність та стабільність. У першому розділі «Теоретичні засади впровадження інструментів стратегічного менеджменту» визначено сутніть та особливості стратегічного менеджменту, також були наведені методи та сучасні інструменти системи стратегічного управління в діяльності підприємства. У другому розділі «Аналіз та перспективи розвитку підприємств хлібопекарної галузі» був проведений огляд ринку хлібопекарської галузі, охарактеризували підприємство та техніко-економічну характеристику його діяльності та провели SWOT та PEST- аналізи. У третьому розділі «Впровадження сучасних інструментів стратегічного менеджменту на підприємстві ТОВ «Одеський хлібозавод №4» описується розробка нового продукту та проводиться планування випуску та розрахунок економічної ефективності випуску нового продукту.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок