Перегляд за Автор "Романюк, О. Н."
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдаптивне використання методів Гуро та Фонга для задач рендерингу(2021) Романюк, О. Н.; Озерчук, Д. А.; Станіславенко, Є. Г.; Котлик, С. В.
- ДокументАналіз архітектури VOLTA відеокарт(2018) Романюк, О. Н.; Панфілова, Ю. О.; Чан, А. Л. В.Проаналізовано архітектуру VOLTA відеокарт. Визначено особливості архітектури. Розглянуто побудову тензорних ядер, комбінованої чіпової пам'яті, управляння потоками, оптимізованого набору інструкцій. Наведено технічні характеристики графічної архітектури NVIDIA Voltа.
- ДокументАналіз воксельної технології(2022) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Коваль, Л. Г.; Чехместрук, Р. Ю.; Михайлов, П. І.Наведено аналіз воксельної технології. Наведено принципи дії основних видів тривимірних дисплеїв.
- ДокументАналіз гексогональних ігор(2022) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Мельник, О. В.; Котлик, С. В.; Романюк, О. В.Проведено аналіз гексогонального представлення пікселя, використання якого дозволяє підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості використання гексагонів.
- ДокументАналіз графічних планшетів(2021) Лаба, Д. С.; Романюк, О. Н.
- ДокументАналіз крос-платформового програмного інтерфейсу OpenGL і його нововведень(2021) Романюк, О. Н.; Яковенко, О. О.; Романюк, О. В.; Котлик, С. В.Проведено аналіз крос-платформового програмного інтерфейсу ОpenGL для розробки застосунків 2D і 3D комп'ютерної графіки. Наведеноособливості використання, основні функції, графічні примітиви. Охарактеризовано основні нововведення.
- ДокументАналіз методів антиаліайзингу(2019) Романюк, О. Н.; Панфілова, Ю. О.; Чан, А. Л-В.; Лисенко, Є. С.У процесі формування растрових зображень через недостатню роздільну здатність растру часто виникають різноманітні спотворення. На зображенні з‘являються дефекти, одним із проявів яких є яскраво виражені східці або зубці на краях об‘єктів. Даний ефект називається ступінчастим ефектом або ефектом аліайзингу. Для запобігання появи даного ефекту застосовують згладжування —антиаліайзинг .
- ДокументАналіз модифікації класичних графічних конвеєрів для оптимізації розподілення ресурсів(2021) Чан, А. Л. В.; Романюк, О. Н.
- ДокументАналіз рендерів для САПР(2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.У роботі описано особливості програмних засобів рендерингу для систем автоматизованого проектування.
- ДокументАналіз ринку комп’ютерних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Денисюк, А. В.; Борисова, К. О.; Котлик, С. В.У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників.
- ДокументАналіз технології LSPc(2021) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Михайлов, П. М.; Чехмейструк, Р. Ю.
- ДокументАрхівні сховища зображень облич(2022) Романюк, О. Н.; Поперечна, Є. К.; Михайлов, П. І.; Чехместрук, Р. Ю.; Романюк, О. В.Проаналізовано архіви зображень різних облич і їх доступність.Розглянуто їх різноманітність і наповненість об’єктами.
- ДокументВикористання 3D-сканерів ніг(2020) Романюк, О. Н.; Бажан, В. М.; Романюк, О. В.; Михайлов, П. І.; Чехместрук, Р. Ю.Проаналізовано галузі використання тривимірних принтерів ніг. Розглянуто особливості медичного діагностування, підбору устілок, вибору взуття та протезування на основі тривимірного моделювання.
- ДокументВикористання гексогонального растру в картографії(2022) Козубенко, М. В.; Мельник, О. В.; Романюк, О. Н.; Котлик, С. В.Розглянуто приклад використання гексогонального растру в картографії
- ДокументВикористання графічного фреймворку libGDX для розробки кросплатформних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Веренько, А. І.; Миргородський, А. В.Розглянуто особливості використання графічного фреймворку LIBGDX для розробки кросплатформних ігор.
- ДокументВикористання методу А-буфера для антиаліайзингу тривимірних зображень(2020) Романюк, О. Н.; Курінний, М. С.; Вяткін, С. І.; Лисенко, Є. С.
- ДокументВикористання морфінгу 3D-зображень облич людей в медицині(2021) Романюк, О. Н.; Кокункін, В. Л.; Захарчук, М. Д.; Котлик, С. В.Запропоновано використовувати морфінг у медичній практиці. Розроблено програмний модуль морфологічних перетворень зображень для медичних застосувань. Розроблено метод діагностики.
- ДокументВимоги до розробки компютерних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Ціхановська, О. М.; Котлик, С. В.Розглянуто основні вимоги до розробки комп’ютерних ігор. Рекомендовано використовувати в комп’ютерних іграх динамічне навколишнє середовище, оптимальну кількість персонажей, сучасні методи рендерингу, адаптивну тріангуляцію, оптимальну частоту кадрів.
- ДокументВимірювання довжин криволінійних ділянок обличчя людини при використанні тривимірних об’єктів(2019) Романюк, О. Н.; Романюк, C. О.; Позур, М. Ю.Для експрес-діагностики в медицині використовуються тривимірні зображення, які точно відтворюють особливості об‘єкта, включаючи і його рельєф. У відомих програмах для морфологічного аналізу обличчя відстані між реперними точками визначаються по відрізках прямих, що не завжди є об‘єктивним. Більш точну інформацію надають розміри криволінійних ділянок тривимірних моделей.
- ДокументКомп‘ютерна програма для тренування динамічних та колористичних дій операторів безпілотних літальних апаратів(2021) Романюк, О. Н.; Коваль, Л. Г.; Захарчук, М. Д.; Котлик, С. В.