Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Романюк, О. Н."

Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Адаптивне використання методів Гуро та Фонга для задач рендерингу
    (2021) Романюк, О. Н.; Озерчук, Д. А.; Станіславенко, Є. Г.; Котлик, С. В.
  • Документ
    Аналіз 3D-сканерів
    (2020) Романюк, О. Н.; Слуковська, А. Ю.; Романюк, О. В.
    Тривимірні сканери отримали широке поширення для формування тривимірних моделей, які є найбільш реалістичними та інформативними. Натурне тривимірне моделювання має суб’єктивний характер і характеризується низькою точністю. 3D-сканер – периферійний пристрій, який аналізує форму предмета і на основі отриманих даних створює його 3D-модель.
  • Документ
    Аналіз архітектури VOLTA відеокарт
    (2018) Романюк, О. Н.; Панфілова, Ю. О.; Чан, А. Л. В.
    Проаналізовано архітектуру VOLTA відеокарт. Визначено особливості архітектури. Розглянуто побудову тензорних ядер, комбінованої чіпової пам'яті, управляння потоками, оптимізованого набору інструкцій. Наведено технічні характеристики графічної архітектури NVIDIA Voltа.
  • Документ
    Аналіз воксельної технології
    (2022) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Коваль, Л. Г.; Чехместрук, Р. Ю.; Михайлов, П. І.
    Наведено аналіз воксельної технології. Наведено принципи дії основних видів тривимірних дисплеїв.
  • Документ
    Аналіз гексогональних ігор
    (2022) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Мельник, О. В.; Котлик, С. В.; Романюк, О. В.
    Проведено аналіз гексогонального представлення пікселя, використання якого дозволяє підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості використання гексагонів.
  • Документ
    Аналіз графічних планшетів
    (2021) Лаба, Д. С.; Романюк, О. Н.
  • Документ
    Аналіз крос-платформового програмного інтерфейсу OpenGL і його нововведень
    (2021) Романюк, О. Н.; Яковенко, О. О.; Романюк, О. В.; Котлик, С. В.
    Проведено аналіз крос-платформового програмного інтерфейсу ОpenGL для розробки застосунків 2D і 3D комп'ютерної графіки. Наведеноособливості використання, основні функції, графічні примітиви. Охарактеризовано основні нововведення.
  • Документ
    Аналіз методів антиаліайзингу
    (2019) Романюк, О. Н.; Панфілова, Ю. О.; Чан, А. Л-В.; Лисенко, Є. С.
    У процесі формування растрових зображень через недостатню роздільну здатність растру часто виникають різноманітні спотворення. На зображенні з‘являються дефекти, одним із проявів яких є яскраво виражені східці або зубці на краях об‘єктів. Даний ефект називається ступінчастим ефектом або ефектом аліайзингу. Для запобігання появи даного ефекту застосовують згладжування —антиаліайзинг .
  • Документ
    Аналіз методів суперсемплінгу
    (2021) Романюк, О. Н.; Маланчук, А. В.; Майданюк, В. П.
  • Документ
    Аналіз модифікації класичних графічних конвеєрів для оптимізації розподілення ресурсів
    (2021) Чан, А. Л. В.; Романюк, О. Н.
  • Документ
    Аналіз нових моделей відбивної здатності поверхні для задач комп‘ютерної графіки
    (2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.
    У роботі проаналізовано особливості нових двопроменевих функцій відбивної здатності поверхні. Розглянуто закономірності розвитку нових ДФВЗ.
  • Документ
    Аналіз поширення інтернет в Україні
    (2020) Кучинська, У. А.; Романюк, О. Н.
  • Документ
    Аналіз рендерів для САПР
    (2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.
    У роботі описано особливості програмних засобів рендерингу для систем автоматизованого проектування.
  • Документ
    Аналіз ринку комп’ютерних ігор
    (2021) Романюк, О. Н.; Денисюк, А. В.; Борисова, К. О.; Котлик, С. В.
    У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників.
  • Документ
    Аналіз технології LSPc
    (2021) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Михайлов, П. М.; Чехмейструк, Р. Ю.
  • Документ
    Аналіз тривимірних дисплеїв
    (2021) Романюк, О. Н.; Деда, В. П.; Хошаба, О. М.
  • Документ
    Аналіз хмарної технології Google Drive
    (2021) Романюк, О. Н.; Борисова, К. О.; Катєльніков, Д. І.
    У статті розглянуто одне із найвідоміших хмарних сховищ даних та порівняно його з аналогічним продуктом від компанії Microsoft.
  • Документ
    Аналіз шейдерів
    (2021) Романюк, О. Н.; Іваха, О. А.; Дудник, О. О.
  • Документ
    Аніліз ігрових двигунів
    (2021) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Котлик, С. В.; Круподьорова, Л. М.
    Проведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5.
  • Документ
    Архівні сховища зображень облич
    (2022) Романюк, О. Н.; Поперечна, Є. К.; Михайлов, П. І.; Чехместрук, Р. Ю.; Романюк, О. В.
    Проаналізовано архіви зображень різних облич і їх доступність.Розглянуто їх різноманітність і наповненість об’єктами.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок