Перегляд за Автор "Романюк, О. Н."
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдаптивне використання методів Гуро та Фонга для задач рендерингу(2021) Романюк, О. Н.; Озерчук, Д. А.; Станіславенко, Є. Г.; Котлик, С. В.
- ДокументАналіз 3D-сканерів(2020) Романюк, О. Н.; Слуковська, А. Ю.; Романюк, О. В.Тривимірні сканери отримали широке поширення для формування тривимірних моделей, які є найбільш реалістичними та інформативними. Натурне тривимірне моделювання має суб’єктивний характер і характеризується низькою точністю. 3D-сканер – периферійний пристрій, який аналізує форму предмета і на основі отриманих даних створює його 3D-модель.
- ДокументАналіз архітектури VOLTA відеокарт(2018) Романюк, О. Н.; Панфілова, Ю. О.; Чан, А. Л. В.Проаналізовано архітектуру VOLTA відеокарт. Визначено особливості архітектури. Розглянуто побудову тензорних ядер, комбінованої чіпової пам'яті, управляння потоками, оптимізованого набору інструкцій. Наведено технічні характеристики графічної архітектури NVIDIA Voltа.
- ДокументАналіз воксельної технології(2022) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Коваль, Л. Г.; Чехместрук, Р. Ю.; Михайлов, П. І.Наведено аналіз воксельної технології. Наведено принципи дії основних видів тривимірних дисплеїв.
- ДокументАналіз гексогональних ігор(2022) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Мельник, О. В.; Котлик, С. В.; Романюк, О. В.Проведено аналіз гексогонального представлення пікселя, використання якого дозволяє підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості використання гексагонів.
- ДокументАналіз графічних планшетів(2021) Лаба, Д. С.; Романюк, О. Н.
- ДокументАналіз крос-платформового програмного інтерфейсу OpenGL і його нововведень(2021) Романюк, О. Н.; Яковенко, О. О.; Романюк, О. В.; Котлик, С. В.Проведено аналіз крос-платформового програмного інтерфейсу ОpenGL для розробки застосунків 2D і 3D комп'ютерної графіки. Наведеноособливості використання, основні функції, графічні примітиви. Охарактеризовано основні нововведення.
- ДокументАналіз методів антиаліайзингу(2019) Романюк, О. Н.; Панфілова, Ю. О.; Чан, А. Л-В.; Лисенко, Є. С.У процесі формування растрових зображень через недостатню роздільну здатність растру часто виникають різноманітні спотворення. На зображенні з‘являються дефекти, одним із проявів яких є яскраво виражені східці або зубці на краях об‘єктів. Даний ефект називається ступінчастим ефектом або ефектом аліайзингу. Для запобігання появи даного ефекту застосовують згладжування —антиаліайзинг .
- ДокументАналіз методів суперсемплінгу(2021) Романюк, О. Н.; Маланчук, А. В.; Майданюк, В. П.
- ДокументАналіз модифікації класичних графічних конвеєрів для оптимізації розподілення ресурсів(2021) Чан, А. Л. В.; Романюк, О. Н.
- ДокументАналіз нових моделей відбивної здатності поверхні для задач комп‘ютерної графіки(2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.У роботі проаналізовано особливості нових двопроменевих функцій відбивної здатності поверхні. Розглянуто закономірності розвитку нових ДФВЗ.
- ДокументАналіз поширення інтернет в Україні(2020) Кучинська, У. А.; Романюк, О. Н.
- ДокументАналіз рендерів для САПР(2022) Завальнюк, Є. К.; Романюк, О. Н.; Романюк, О. В.; Денисюк, А. В.; Котлик, С. В.У роботі описано особливості програмних засобів рендерингу для систем автоматизованого проектування.
- ДокументАналіз ринку комп’ютерних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Денисюк, А. В.; Борисова, К. О.; Котлик, С. В.У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників.
- ДокументАналіз технології LSPc(2021) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Михайлов, П. М.; Чехмейструк, Р. Ю.
- ДокументАналіз тривимірних дисплеїв(2021) Романюк, О. Н.; Деда, В. П.; Хошаба, О. М.
- ДокументАналіз хмарної технології Google Drive(2021) Романюк, О. Н.; Борисова, К. О.; Катєльніков, Д. І.У статті розглянуто одне із найвідоміших хмарних сховищ даних та порівняно його з аналогічним продуктом від компанії Microsoft.
- ДокументАналіз шейдерів(2021) Романюк, О. Н.; Іваха, О. А.; Дудник, О. О.
- ДокументАніліз ігрових двигунів(2021) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Котлик, С. В.; Круподьорова, Л. М.Проведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5.
- ДокументАрхівні сховища зображень облич(2022) Романюк, О. Н.; Поперечна, Є. К.; Михайлов, П. І.; Чехместрук, Р. Ю.; Романюк, О. В.Проаналізовано архіви зображень різних облич і їх доступність.Розглянуто їх різноманітність і наповненість об’єктами.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »