Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Розіна, О. Ю."

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз перебігу зимового семестру та перспективи використання сайту дистанційного навчання
    (2017) Монтік, П. М.; Букарос, А. Ю.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.
    Система дистанційного навчання проявила свою працеспроможність при дієвому контролі з боку як навчального відділу, так і викладачів.
  • Документ
    Використання IT–технологій в дистанційному навчанні та вихованні студентів
    (2017) Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.; Коновалов, С. О.
    Застосування IT технологій в освіті дозволяє мотивувати студентів до процесу навчання, а викладачі можуть знайти індивідуальний підхід до кожного студента, тобто використовуючи, комп’ютерні технології, вони можуть задовольнити запит кожного студента.
  • Документ
    Використання графічних засобів WORD в курсі «Теоретичні основи електротехніки»
    (2021) Розіна, О. Ю.; Ревенюк, Т. А.; Галіулін, В. Д.
  • Документ
    Використання платформи Moodle для активізації роботи студентів
    (2022) Розіна, О. Ю.
  • Документ
    Вплив ультразвукового поля на електричний пробій силіконової рідини
    (2017) Розіна, О. Ю.
    Робота базується на експериментальних дослідженнях локального зниження питомого опору діелектричної рідини при збуджені кавітаційного (або передкавітаційного) процесу в обмеженому об’ємі.
  • Документ
    До 110 річчя з дня народження професора А.О. Іванова
    (2020) Монтік, П. М.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.
    Кандидат технічних наук, професор Іванов Анатолій Олександрович (1910 – 2004 рр.) завідував кафедрою «Електротехніка» в Одеському технологічному інституті з 1948 по 1989 р., та вніс вагомий вклад у розвиток викладання Електротехнічних дисциплін в Україні.
  • Документ
    Засоби мотивації студентів спеціальності 181 «Харчові технології» до вивчення дисципліни «Електротехніка»
    (2020) Монтік, П. М.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.
  • Документ
    Збудження кавітації як турбулізуючий фактор звукокапілярного потоку рідини в капілярі
    (2019) Розіна, О. Ю.
    Звукокапілярна стабілізація кавітаційного процесу під каналом капіляру є основою методу експериментального визначення в’язкості кавітуючої рідини. Обґрунтування цього методу було проведено в роботі.
  • Документ
    Особливості викладання електротехніки студентам 1 курсу
    (2021) Галіулін, А. А.; Ревенюк, Т. А.; Розіна, О. Ю.
  • Документ
    Проблеми узгодження матеріалу дисциплін обов’язкової компоненти освітньої програми для студентів спеціальності 141
    (2020) Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.; Світий, І. М.
  • Документ
    Підвищення ролі вхідного контролю знань на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі
    (2019) Монтік, П. М.; Світий, І. М.; Розіна, О. Ю.; Галіулін, А. А.
    Одним з головних принципів навчання є логічна послідовність та спадкоємність у викладені навчального матеріалу. Поширення цього постулату на фахову підготовку бакалаврів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» полягає, зокрема, в розробці методичного документу, що має назву «Освітньо-професійна програма».
  • Документ
    Структура методичних матеріалів для бакалаврів 1-2 років навчання
    (2022) Розіна, О. Ю.; Ревенюк, Т. А.; Шейда Голбад, К. А.
  • Документ
    Тести в технології дистанційного навчання
    (2018) Монтік, П. М.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.
    Застосування тесту не обмежується дистанційними технологіями – його можна використовувати і в очному навчанні. Це дозволяє викладачам сполучати теорію і практично незалежний від суб’єктивного підходу до студента контроль за допомогою тесту. На першому етапі тести використовуються для автоматизації праці викладачів за оцінкою знань студентів.
  • Документ
    Фізика для екологів
    (2015) Сергєєва, О. Є.; Розіна, О. Ю.; Чикіна, А. В.
    Матеріал посібника узгоджений з навчальною програмою дисципліни «Фізика» для навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації і охоплює фундаментальні уявлення і базові закони фізики, а також приклади їх технічного застосування. Форма викладення матеріалу орієнтована на підготовку бакалаврів екологічних спеціальностей, а саме 101 «Екологія» та 183 «Технології захисту навколишнього середовища». Наводиться значна кількість прикладів застосування фізичних законів у ситуаціях, пов’язаних з екологічною проблематикою. Метою навчального посібника є надання допомоги студентам денної та дистанційної форми навчання в їх самостійній роботі по вивченню дисциплін "Фізика", для підготовки до поточних контрольних заходів та виконання індивідуальних завдань.
  • Документ
    ІТ-технології у дисципліні «Електромонтажні роботи»
    (2019) Монтік, П. М.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.
    Застосування ІТ-технологій інтенсифікує навчальний процес, активізує пізнавальну діяльність студентів та формує їхні навички інженерної діяльності.
  • Документ
    ІТ-технології удисципліні «Вступ до фаху»
    (2020) Монтік, П. М.; Галіулін, А. А.; Розіна, О. Ю.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок