Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Рахімов Руслан Рустамович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проект системи кондиціювання і вентиляції супермаркету «Сільпо», площею 140 м.кв., м. Чорноморськ
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем, 2022) Рахімов Руслан Рустамович
    Кондиціювання повітря – це створення та автоматична підтримка (регулювання) параметрів повітряного середовища, найсприятливіших для роботи персоналу та обладнання. Метою даного дипломного о проекту є розробка СКП для супермаркету «Сілльпо», який розташован в м. Черноморськ. В останні роки супермаркети майже повністю замінили звичайні магазини за рахунок того, що мають низку переваг: більші площі, велике різноманітніття товару як продовольчого, так і не продовольчого, а також багато холодільників різних типів і призначень задля запеспечення усіма необхідними потребами товару і покупця відповідно. В першу чергу, заходячи в супермаркет з вулиці, і не має значення влітку або взимку, нас зустрічає комфортна температура, вологість та інші параметри, над якими ми не замислюємось, але без врахування яких нам було б дуже важко знаходитись в подібних місцях. Те саме стосується і працівників супермаркету, адже тривала дія несприятливих метеорологічних умов у купі з робочими навантаженнями значно погіршує самопочутя, порушує стан здоров’я і тим самим знижує продуктивність праці, що непримінно відіб’ється на зниженні прибутку торгівельної мережі. Також ми не повинні забувати, що як і будь-який магазин, супермаркет торгує товаром, що, нажаль, має свої терміни та умови зберігання і власники забо’язані задовільняти ці вимоги. Супер- та гігамаркети завжді поділені на зони і це не спроста, адже у кожній зоні міститься своя категорія товару з власними вимогами до стану повітря навколо і це вже не кажучи про рибну зону, що на відміну від інших виділяє свої запахи, які роблять погану рекламу і також мають бути якось усунені.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок