Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ракитянська, Г. Б."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Програмна розробка багатокористувацької логічної гри
    (2022) Войтко, В. В.; Ракитянська, Г. Б.; Двойнос, І. І.; Зелінський, В. Р.; Богінський, Д. В.; Федорук, С. В.
    Розроблено багатокористувацький мобільний додаток, орієнтований на розвиток логічного мислення користувача та пошук виграшної стратегії. В грі реалізована концепція free-to-play. Додаток створено на базі движка Unity на мові C#.
  • Документ
    Розробка автоматизованої системи управління ресурсами з використанням технології ML.NET
    (2022) Ракитянська, Г. Б.
    Розглянуто задачу управління ресурсами підприємства. Запропоновано регресійну модель, де величина ресурсу визначається управлінським рішенням залежно від попиту і пропозиції, а швидкість поповнення ресурсу залежить від потужності постачальника і часу доставки. Навчання моделі з використанням технологій ML.NET забезпечує мінімальну вартість зберігання запасу та втрат через нереалізований попит відповідно до дій досвідченого менеджера, на основі яких отримано вибірку для навчання моделі.
  • Документ
    Розробка методів вибору оптимальної стратегії для Веб-платформи з логічних ігор
    (2022) Матерна, Д. О.; Ракитянська, Г. Б.; Черноволик, Г. О.
    Розробляється програмне забезпечення для методів вибору оптимальної стратегії логічної гри. Цей додаток буде використовувати елементи штучного інтелекту задля кращої працездатності та створення видимості змагальності. Забезпечено декілька режимів гри. Розроблений інтерфейс спрямований на зацікавлення користувача ігровим процесом. Задачі для етапів гри розроблені відповідно до правил гри у шахи». Програмна реалізація методів вибору стратегії виконана з використанням мови програмування TypeScript.
  • Документ
    Розробка навчальної системи спеціалізованого призначення
    (2022) Войтко, В. В.; Ракитянська, Г. Б.; Денисюк, А. В.; Іщенко, О. В.
    Розроблено навчальну систему спеціалізованого призначення з розвиненою системою базових параметрів і використанням методу диференційованого навчання з адаптивним тестуванням, що дозволить врахувати початковий рівень користувача і динаміку процесу його навчання в середовищі навчальної системи.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок