Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "П. О. Антонюк, О. П. Антонюк, Т. М. Ступницька, Х. О. Баранюк"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз стану торгівлі агропродовольчими товарами України з країнами Африки
    (2019) П. О. Антонюк, О. П. Антонюк, Т. М. Ступницька, Х. О. Баранюк
    Дана стаття присвячена дослідженню сучасного стану торгівлі України і країн Африки агропро-довольчими товарами. З цією метою пропонується використання в аналізі товарної та територіальної(по субрегіонах Африки) структур експорту, що дає можливість встановити особливості напрямів екс-портних потоків. Виявлено, що основні обсяги агропродовольчої продукції направляються в шість кра-їн Північної Африки. В інші 48 країн, а саме в Субсахарську Африку, де проживає більше 80,0% насе-лення континенту, що є потенційно величезним ринком для українських підприємств, приходитьсяблизько 18,0% імпорту з України. Торгівля з цими країнами знаходиться на початковому етапі розвит-ку. Встановлено, що для всіх субрегіонів, основними товарами імпорту з України є продукти рослинно-го походження і жири та олії тваринного та рослинного походження. Але їх частка в загальному про-довольчому імпорті поступово скорочується з 96,4% в 2013 р. до 84,3% в 2017 р. Також аналіз експор-ту в розрізі товарних груп показує чітку тенденцію до зростання абсолютно і відносно продажу з Украї-ни продуктів тваринного походження і готових харчових продуктів. Виконаний аналіз показує, що Укра-їна недостатньо використовує можливості розширення своєї присутності на африканському ринку аг-ропродовольчої продукції. Зроблено висновки про високу ефективність торгівлі з країнами Африки,про що свідчить коефіцієнт покриття експортом імпорту – самий високий у порівнянні з іншими напря-мами – СНД, ЕС, Азії. Доведено необхідність для розширення експорту в Африку різних заходів дер-жавної підтримки, в т.ч. дипломатичної. У висновках представлено рекомендації стосовно збільшенняпродаж агропродовольчої продукції на ринках країн Африки, а також напрям подальших наукових до-сліджень.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок