Перегляд за Автор "Пілявська Катерина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗапровадження виробництва хліба Орільського подового 0,5 кг та батонів волинських в/г 0,4 кг з використанням комплексно-механізованих ліній в хлібопекарському цеху м. Чорноморськ Одеської області.(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2022) Пілявська Катерина ВолодимирівнаАсортимент виробів, що виготовляють хлібопекарськими підприємствами України, нараховує понад 1000 найменувань, характеризується великою рзіноманітністю. Хлібобулочні вироби виробляються за різними рецептурами, різної маси, форми, в упаковці або без неї. В Україні хлібні вироби готують із житнього борошна - сіяного, обдирного, обойного сортів і пшеничного вищого, першого, другого та обойного сортів або їх суміші. Прості види хліба виготовляють лише із борошна, дріжджів, солі та води. До складу поліпшених різновидностей хліба додатково можуть входити патока борошняна заварка, цукор, іноді жир, кмин, коріандр, аніс. Булочні вироби, здобні вироби виготовляють в основному із пшеничного борошна вищого і першого сорту у вигляді батонів, плетінок, фігурних виробів. До рецептури булочних, здобних виробів входить основна сировина та додаткова - цукор і жир, молочні, яєчні, плодово-ягодні види сировини, ароматизатори та інші В хлібопекарській галузі харчової промисловості України відбулось роздержавлення і реструктуризація підприємств хлібопекарського виробництва На базі хлібопекарських ідприємств утворені відкриті акціонерні відкритого та закритого типу, товариства, колективні підприємстваСучасне виробництво характеризується високим рівнем механізації і автоматизації технологічних процесів виробництва хліба, впровадженням нових технологій і постійним розширенням асортименту Сьогодні населення України забезпечується хлібобулочними виробами як високомеханізованими підприємствами великої потужності так і малими підприємствами – пекарнями. Розвивається власна торгова мережа, що знижує транспортні витрати дозволяє оперативно змінювати асортимент, запроваджувати продукцію оздоровчого харчування, своєчасно реагувати на потреби ринку..