Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Потребенко Єлизавета"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Стратегія, макросередовище, мікросередовище, портфельний аналіз, SWOT-аналіз,стратегічні маркетингові цілі
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Потребенко Єлизавета
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової стратегії ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», обґрунтуванні її необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та практичних аспектів розробки маркетингової стратегії на підставі аналізу мікро-, макросередовища ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки маркетингової стратегії ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП». Предметом стратегічні аспекти організації і планування маркетингової стратегії ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 95 сторінки, з них 85 сторінок основного тексту. Робота містить 18 рисунків, 26 таблиць, список використаних джерел складається з 60 джерел.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок