Перегляд за Автор "Пономаренко Олександр"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика підприємства та напрямки її вдосконалення ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пономаренко ОлександрАНОТАЦІЯ Тема: Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрямки її вдосконалення ПрАТ «Одеський коньячний завод» Спеціальність: 075 «Маркетинг» Освітньо-професійна програма: Маркетинг Випускник за СВО «Бакалавр»: Пономаренко Олександр Євгенович Керівник: старший викладач Євтушок Ольга Василівна Актуальність теми обумовлена тим, що стабільне функціонування підприємства забезпечує тісний зв’язок між споживачами та продукцією, яке виробляє певне підприємство. Мета кваліфікаційної роботи – розробка маркетингової комунікаційної політики для підтримки зв’язку зі споживачем та збільшення прибутку. До завдань роботи, що виконувались для досягнення поставленої мети, відносяться: визначити сутність та роль маркетингової комунікаційної політики в діяльності підприємства; охарактеризувати методи оцінки ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємства; визначити вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії; надати загальну характеристику підприємства; охарактеризувати маркетингову діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику підприємства та конкурентів; розробити елементи маркетингової комунікаційної політики; розробити проект заходів щодо реалізації маркетингової комунікаційної політики; обгрунтувати ефективність реалізації комунікаційної політики.