Перегляд за Автор "Пономаренко, Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ТОВ «РЕСТАЙМ»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Пономаренко, АнастасіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вої стратегії ТОВ «Рестайм», обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз особливостей формування марке-тингової стратегії ТОВ «Рестайм» та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Рестайм». Предметом дослідження є процес формування маркетингової стратегії для ТОВ «Рестайм» у сегменті спортивного взуття. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Рестайм» були використані метод PEST-аналізу для аналізу впливу зовнішніх факторів на під-приємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, маркетингове досліджен-ня, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 84 сторінки, з них 71 сторінка основного тексту. Робота містить 23 рисунки, 26 таблиць, список використаних джерел складається з 53 джерел.