Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Платонова, Надія Ігорівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування підприємницького потенціалу малого підприємства та його оцінка у «МП У ВИГЛЯДІ ТОВ «ФРАМ»»
    (ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Платонова, Надія Ігорівна
    Анотація кваліфікаційної роботи на тему: Формування підприємницького потенціалу малого підприємства та його оцінка у «МП У ВИГЛЯДІ ТОВ «ФРАМ»» Спеціальність:076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Освітньо-професійнапрограма: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Випускник за СВО «Бакалавр»: Платоновій Надії Ігорівни Актуальність теми обумовлена тим, що автомобільний бізнес, як і будь-який інший, має свою специфіку. Першочерговою ціллю керівництва підприємства в умовах ринку, який характеризується нестабільністю макро- і мікроекономічних чинників, є оцінка й визначення поточних можливостей цієї компанії, тобто її перспективу; встановлення балансу можливостей підприємства з потенціалом зовнішніх факторів для досягнення запланованих цілей та з метою існування в умовах конкуренції сьогодні й в перспективі. Метою роботи є аналіз та обґрунтування системи заходів щодо формування підприємницького потенціалу малого підприємства та його оцінка. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань:  визначити сутність та значення поняття підприємництва,  дослідити как формуються категорії малого та середнього бізнесу;  розглянути фактори вплину на зростання ресурсного потенціалу;  навести загальну характеристику діяльності підприємства  дослідити маркетингову діяльність та оцінити конкурентоспроможність  дослідити можливості розвитку підприємства й проаналізувати фактори його формування;  оцінити ефективність використання запропонованих заходів Об’єктом роботи є діяльність підприємств у галузі автосервісу. Предметом дослідження є сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій, які спрямовані на підвищення ефективності використання потенціалу, що знаходиться в сучасних умах конкурентного середовища «МП У ВИГЛЯДІ ТОВ «ФРАМ»»

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок