Перегляд за Автор "Пирисунько, М. А."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗниження токсичності відпрацьованих газів суднових дизелів(2019) Андреєв, А. А.; Пирисунько, М. А.Мета дослідження – оцінка зменшення викидів оксидів азоту за різних схемних рішень системи рециркуляції відпрацьованих газів (РВГ) суднових дизелів та оцінка ефективності попереднього охолодження повітря суднового головного двигуна ежекторною холодильною машиною (ЕХМ) за рахунок використання теплоти відхідних газів системи рециркуляції.
- ДокументОхолодження повітря суднового двигуна ежекторною холодильною машиною за рахунок теплоти рециркуляційних газів(2019) Пирисунько, М. А.; Радченко, Р. М.Мета дослідження – оцінка ефективності попереднього охолодження повітря суднового головного двигуна ежекторною холодильною машиною (ЕХМ) за рахунок використання теплоти відхідних газів системи рециркуляції.
- ДокументОхолодження циклового повітря суднового двигуна ежекторною холодильною машиною з рециркуляцією газів для підвищення екологоенергоефективності(2019) Пирисунько, М. А.Нове законодавство про викиди є основною рушійною силою в розвитку характеристик суднових двигунів. У минулому акцент робився на підвищенні ефективності двигуна, але з вступом в силу більш суворого законодавства акцент змістився в бік скорочення викидів, зокрема оксидів азоту (NOx) і оксидів сірки (SOx).
- ДокументПідвищення екологоенергетичної ефективності суднової енергоустановки охолодженням циклового повітря холодильними машинами(ОНАХТ, 2021-09-15) Пирисунько, М. А.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.05.14 - Холодильна, вакуумна та компресорна техніка, системи кондиціювання. Дисертація присвячена розробці системи охолодження повітря на вході турбокомпресора двигуна суднової енергоустановки холодильними машинами, що утилізують теплоту випускних газів, включно з рециркуляційними (екологічними) газами, з урахуванням зміни кліматичних умов і показників екологоенергетичної ефективності суднової енергоустановки протягом рейсу. Розроблена математична модель для розрахунку характеристик (холодопродуктивності, скидної теплоти рециркуляційних – екологічних газів) і параметрів процесів охолодження циклового повітря двигунів суднових енергоустановок в АБХМ і ЕХМ, що утилізують теплоту випускних і рециркуляційних (екологічних) газів, з урахуванням змінних протягом рейсу параметрів зовнішнього повітря і забортної води та показників паливної та екологічної ефективності суднової енергоустановки. Розроблено способи раціональної організації процесів охолодження циклового повітря суднових енергоустановок шляхом утилізації теплоти випускних (екологічних) газів в ТХМ різного типу (АБХМ і ЕХМ) та системи охолодження, що їх реалізують.
- ДокументУтилізація теплоти рециркуляційних газів суднового двигуна ежекторною холодильною машиною з охолодженням повітря на вході(2019) Пирисунько, М. А.; Радченко, Р. М.Мета дослідження – оцінка ефективності попереднього охолодження повітря суднового головного двигуна ежекторною холодильною машиною (ЕХМ) з використанням теплоти рециркуляційних газів.