Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Пелюшков Сергій"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пелюшков Сергій
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «магістр» здобувача Пелюшкова С.А. Робота на тему «Розвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 82 сторінки, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 11 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції використання сучасних інтегрованих маркетингових комунікацій у маркетинговій діяльності підприємств сфери маркетингових послуг та запропонувати систему управлінських рішень стосовно розвитку комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності ФОП Аль-Ватар А.М. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності ФОП Аль-Ватар А.М. Предметом дослідження – впровадження сучасних комунікаційних інформаційних технологій у маркетингову діяльність агенції з надання маркетингових послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці фахівців у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведений аналіз соціальних мереж, дослідження поведінки споживачів маркетингових послуг, статистична звітність стосовно ринку маркетингових послуг та онлайн освіти в Україні. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, інформаційні технології, маркетингові послуги, маркетинговий консалтинг, онлайн освіта, автоматизована воронка продажів, чат-боти.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок