Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Пасічник Анастасія Віталіївна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Ефективність маркетингової діяльності та шляхи її підвищення в ПП «Агромаркет – Плюс»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пасічник Анастасія Віталіївна
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання ефективності маркетингової діяльності та напрями її підвищення в ПП «Агромаркет – Плюс», обґрунтовані заходи з розширення заходів digital - комунікацій. Метою кваліфікаційної роботи є розробка напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності в ПП «Агромаркет – Плюс». Об’єктом дослідження виступає процес формування ефективності маркетингової діяльності в підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування ефективності маркетингової діяльності в умовах мінливого маркетингового середовища. Для проведення дослідження та розробки пропозицій були використані розрахунково-аналітичні та експертні методи, в аналізі ефективності маркетингової діяльності - загальнонаукові та специфічні методи маркетингових досліджень: аналіз і синтез, методи індукції і дедукції, абстрактно-логічний, економіко-статистичний, моделювання (модель Котлера «5 рівнів товару»), індексний (дослідження ринку на основі індексу Херфіндаля-Хіршмана), експертного та матричного аналізу (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, анкетування, матриця конкуренції М. Портера). Спеціально організовані спостереження здійснені на основі методу анкетування. За підсумками дослідження обґрунтовано систему показників оцінки ефективності маркетингової діяльності, проаналізовано ефективність маркетингової діяльності ПП «Агромаркет – Плюс», що здійснює електронну торгівлю насінням, посадковим матеріалом культурних рослин (фруктових та декоративних). Обґрунтовано перспективні напрями маркетингової діяльності підприємства: систему стимулювання збуту на основі сезонних знижок, інноваційні методи просування з облаштуванням пунктів доставки. Здійснено прогноз результативних показників маркетингової діяльності підприємства, розроблено бюджет маркетингу та обґрунтовано показники ROMI за окремими напрямами маркетингової діяльності.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок