Перегляд за Автор "Панченко Максим"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка стратегії івент-маркетингу винзаводу АТ «Коблево»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Панченко МаксимКваліфікаційна робота на тему «Розробка стратегії івент-маркетингу винзаводу АТ«Коблево»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 96 сторінок, з них 96 сторінок основного тексту. Робота містить 15 рисунків, 12 таблиць; список використаних джерел складається із 42 найменувань. Метою дослідження є розробка пропозицій щодо використання інструментів івент-маркетингу для підвищення ефективності просування винної продукції винзаводу АТ «Коблево» Об’єктом дослідження є стратегія організації івентів для просування винної продукції. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних і прикладних аспектів використання інструментів івент-маркетингу щодо підвищення ефективності просування винної продукції. У першому розділі проаналізовано сутність поняття еvent-маркетинг, розглянуто класифікацію івентів, проведено огляд сучасних світових трендів івент-маркетингу виробників вина. У другому розділі розроблено маркетингову характеристику винзаводу АТ «Коблево», досліджено фактори прямого та непрямого впливу на розвиток винзаводу АТ «Коблево», проведено аналіз застосування івент-маркетингу українськими виробниками вина. У третьому розділі сформовано пропозиції щодо вдосконалення стратегії івент-маркетингу для просування бренду «Коблево», а також розроблено маркетингове обґрунтування проекту івент-заходів для просування винної продукції, надано прогнозні розрахунки ефективності запропонованих заходів.
- ДокументУдосконалення стратегії івент-маркетингу виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Панченко МаксимМета кваліфікаційної роботи – розробка пропозицій щодо удосконалення стратегії івент-маркетингу для підвищення ефективності просування продукції виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ». Об'єкт дослідження - стратегія івент-маркетингу для просування винної продукції. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних і прикладних аспектів використання інструментів івент-маркетингу щодо підвищення ефективності просування винної продукції ТМ «Grand Vallee». Методи наукових досліджень: PESTLE-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, контент-аналіз. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення стратегії івент-маркетингу для підвищення ефективності просування винної продукції ТМ «Grand Vallee». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці програми івентів щодо реалізації стратегії івент-маркетингу виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ».