Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Панченко Максим"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка стратегії івент-маркетингу винзаводу АТ «Коблево»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Панченко Максим
    Кваліфікаційна робота на тему «Розробка стратегії івент-маркетингу винзаводу АТ«Коблево»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 96 сторінок, з них 96 сторінок основного тексту. Робота містить 15 рисунків, 12 таблиць; список використаних джерел складається із 42 найменувань. Метою дослідження є розробка пропозицій щодо використання інструментів івент-маркетингу для підвищення ефективності просування винної продукції винзаводу АТ «Коблево» Об’єктом дослідження є стратегія організації івентів для просування винної продукції. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних і прикладних аспектів використання інструментів івент-маркетингу щодо підвищення ефективності просування винної продукції. У першому розділі проаналізовано сутність поняття еvent-маркетинг, розглянуто класифікацію івентів, проведено огляд сучасних світових трендів івент-маркетингу виробників вина. У другому розділі розроблено маркетингову характеристику винзаводу АТ «Коблево», досліджено фактори прямого та непрямого впливу на розвиток винзаводу АТ «Коблево», проведено аналіз застосування івент-маркетингу українськими виробниками вина. У третьому розділі сформовано пропозиції щодо вдосконалення стратегії івент-маркетингу для просування бренду «Коблево», а також розроблено маркетингове обґрунтування проекту івент-заходів для просування винної продукції, надано прогнозні розрахунки ефективності запропонованих заходів.
  • Документ
    Удосконалення стратегії івент-маркетингу виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Панченко Максим
    Мета кваліфікаційної роботи – розробка пропозицій щодо удосконалення стратегії івент-маркетингу для підвищення ефективності просування продукції виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ». Об'єкт дослідження - стратегія івент-маркетингу для просування винної продукції. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних і прикладних аспектів використання інструментів івент-маркетингу щодо підвищення ефективності просування винної продукції ТМ «Grand Vallee». Методи наукових досліджень: PESTLE-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, контент-аналіз. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення стратегії івент-маркетингу для підвищення ефективності просування винної продукції ТМ «Grand Vallee». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці програми івентів щодо реалізації стратегії івент-маркетингу виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок