Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Павлова, І. О."

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Доктор Філософії (PhD) - новий шлях до наукового ступеня
    (2019) Павлова, І. О.; Лівенцова, О. О.
    На сьогодні, в епоху масштабного розвитку всесвіту та наукового зльоту не від’ємною є всебічна та поступова підготовка молодих науковців. Одним з результативних шляхів підготовки наукових та науково-педагогічних працівників є навчання в аспірантурі.
  • Документ
    Зовнішньоекономічна діяльність України в системі глобальних конкурентних відносин: агропродовольчий вимір
    (Астропринт, 2019) Павлов, О. І.; Самофатова, В. А.; Кулаковська, Т. А.; Андрєєва, Н. М.; Дерменжі, Д. Ф.; Дідух, С. М.; Карп, А. О.; Крупіна, С. В.; Лобоцька, Л. Л.; Магденко, С. О.; Мартинюк, О. М.; Мініна, В. О.; Ощепков, О. П.; Павлова, І. О.; Пешков, О. І.; Федорова, Т. С.; Фрум, О. Л.; Яблонська, Н. В.
    У монографії охарактеризовано агропродовольчий вимір зовнішньоекономічної діяльності як об’єкта наукового дослідження, розкрито місце та роль базового, регіонального, національного рівнів агропродовольчого сектору України, а також ринку екологічно чистих агропродовольчих виробництв у системі глобальних конкурентних відносин. Для наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів, фахівців агропродовольчого сектору, управлінців.
  • Документ
    Лекція в режимі онлайн під час війни та пандемії коронавірусу очима викладача
    (2022) Павлова, Т. О.; Павлова, І. О.; Павлов, О. І.
  • Документ
    Мультифеноменальність брендингу сільських територій Південного регіону
    (2018) Павлова, І. О.
    Мультифеноменальність, як складний двокомпонентний понятійний конструкт, має змістовне навантаження, що пов’язане з множинністю особливих явищ, речей, їх ознак, властивостей та характеристик, сутність яких певною мірою сприймається на чуттєвому рівні і яку непросто збагнути відразу. В цьому сенсі застосування терміну «мультифеноменальність», по відношенню до брендингу сільських територій Південного регіону, є цілком виправданим. Передусім це стосується об’єкту брендингу – сільських територій, які ідентифікуються як агроекосистема, економічний простір, соціальне середовище, ментальний образ; як природні та соціально-просторові утворення, що складаються з територій базового, районного, регіонального та загальнодержавного рівнів й представлені їх наступними різновидами: типово сільськими (аграрними) територіями; перехідними, «змішаними» територіями (сільські урбанізовані зони й ареали, «аграрні» міста); територіями зі спеціальним режимом функціонування (оздоровчо-рекреаційні, прикордонні, гірські), які крім того класифікуються за певними типами, а також відрізняються між собою за регіональною та іншою специфікою.
  • Документ
    Місце онлайн етикету в освітньому процесі
    (2021) Павлова, І. О.
  • Документ
    Основні нормативно-правові аспекти реалізації експерименту з присудження ступеня доктора філософії
    (2019) Лівенцова, О. О.; Павлова, І. О.
    Ступенем доктора філософії (PhD) вперше почали номінувати у Болонському університеті в 1130 році, а потім в 1231 році Паризьким університетом. PhD залишається найвищим науковим ступенем у більшості країн світу. Треба зауважити, що ступінь не має безпосереднього відношення до галузі сучасної філософії, його отримують дослідники всіх наукових галузей, наприклад: доктор філософії в літературі або доктор філософії в фізиці, доктор філософії в медицині.
  • Документ
    Особливості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «Доктор філософії» в аспірантурі Одеської національної академії харчових технологій
    (2020) Лівенцова, О. О.; Павлова, І. О.
  • Документ
    Підготовка здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії як основа формування кадрового потенціалу науково-педагогічних працівників ОНАХТ
    (2021) Лівенцова, О. О.; Павлова, І. О.
  • Документ
    Результати SWOT-аналізу Тарутинського району Одеської області для підвищення регіональної туристської привабливості
    (2019) Меліх, О. О.; Павлова, І. О.
    Сучасна територія Тарутинського району була частиною історичної області Бессарабія. Якщо на початку 19 століття територія Бессарабії активно заселювалася колоністами з багатьох європейських країн, то утворений Тарутинський район у 1940 році, сьогодні складається з 51 населеного пункту, у тому числі 4 селищ міського типу, в якому знижується чисельність населення (в тому числі працездатного).
  • Документ
    Роль ділового спілкування у сфері туристичного бізнесу
    (2023) Павлова, І. О.
    Розглянуто роль ділового спілкування для налагодження відносин в туристичній сфері, просування туристичного продукту та надання туристичних послуг.
  • Документ
    Руралістичні засади брендингу сільських територій Південного регіону України
    (Астропринт, 2019) Павлов, О. І.; Павлова, І. О.
    У монографії розкрито роль та місце брендингу сільських територій Південного регіону України в системі руралістичних знань, визначено його пізнавальну парадигму, соціально-психологічну сутність, обгрунтовано інтегровану модель та суспільне значення бренду цих природних та соціально-просторових утворень в контексті руралістичного підходу. Для наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів, фахівців з економіки, маркетингу та менеджменту.
  • Документ
    Соціально-економічні та психологічні засади брендингу сільських територій Південного регіону
    (2018) Павлова, І. О.
    Дисертація присвячена обґрунтуванню соціально-економічних та психологічних засад брендингу сільських територій Південного регіону та розробленню інтегрованої моделі бренду цих природних та соціально-просторових утворень. Сформовано пізнавальну парадигму брендингу сільських територій регіону. У контексті її емпіричного виміру брендинг постає як інструмент маркетингу та функція менеджменту, а в когнітивному вимірі – як міждисциплінарна наукова галузь. Охарактеризовано психологічні підвалини брендингу, які формують пізнавальні, емоційні та спонукальні мотиви ставлення споживачів до бренду як до нематеріального активу та соціального капіталу. Розкрито ключову роль концепції формування бренду сільських територій регіону, маркетингових засобів та бренд-менеджменту у просуванні в ринковому середовищі та впровадженні в соціальну практику привабливого образу цих природних та соціально- просторових утворень. Розроблено інтегровану модель бренду сільських територій регіону.
  • Документ
    Соціально-економічні та психологічні засади брендингу сільських територій Південного регіону
    (ОНАХТ, 2018-10-04) Павлова, І. О.
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 - розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Дисертація присвячена обґрунтуванню соціально-економічних та психологічних засад брендингу сільських територій Південного регіону та розробленню інтегрованої моделі бренду цих природних та соціально-просторових утворень. Сформовано пізнавальну парадигму брендингу сільських територій регіону. У контексті її емпіричного виміру брендинг постає як інструмент маркетингу та функція менеджменту, а в когнітивному вимірі - як міждисциплінарна наукова галузь. Соціально-економічними детермінантами брендингу сільських територій регіону виступають їх родючі сільськогосподарські землі, матеріальні та людські ресурси, природоохоронний, оздоровчо-рекреаційний, історико-культурний та соціальний потенціал. Охарактеризовано психологічні підвалини брендингу, які формують пізнавальні, емоційні та спонукальні мотиви ставлення споживачів до бренду як до нематеріального активу та соціального капіталу. Розкрито ключову роль концепції формування бренду сільських територій регіону, маркетингових засобів та бренд-менеджменту у просуванні в ринковому середовищі та впровадженні в соціальну практику привабливого образу цих природних та соціально- просторових утворень. Розроблено інтегровану модель бренду сільських територій регіону.
  • Документ
    Соціально-економічні та психологічні підвалини брендингу сільських територій Півдня України
    (2018) Павлова, І. О.
    Завданням брендингу сільських територій регіону є формування у суспільній свідомості сприятливих вражень щодо об’єкта брендингу у їх співставленні з реальним станом цих природних та соціально-просторових утворень. Ці території володіють достатніми природними ресурсами, серед яких першість посідають земельні ресурси, які складають основу їх аграрного багатства та активно використовуються в сільськогосподарському виробництві. Брендинг сільських територій регіону також ґрунтується на їх природоохоронному, оздоровчо-рекреаційному, історико-культурному та соціальному потенціалі.
  • Документ
    Суперечлива природа глобальної економіки
    (2022) Павлова, І. О.; Павлов, О. І.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок