Перегляд за Автор "ПАЛАМАРЧУК Анна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування стратегії виведення і просування рибної продукції на споживчий ринок на прикладі ТОВ «Маріо»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) ПАЛАМАРЧУК АннаАНОТАЦІЯ Паламарчук А.С. Формування стратегії виведення і просування рибної продукції на споживчий ринок на прикладі ТОВ «Маріко». – Рукопис. Кваліфікаційна робота присвячена формуванню маркетингової стратегії виведення і просування рибної продукції на споживчий ринок на прикладі ТОВ «Маріко». Основну увагу зосереджено на аналізі внутрішніх і зовнішніх чинників, використанні моделей стратегічного аналізу (PESTEL, SWOT, матриці McKinsey/GE та Ансоффа). Виявлено, що зростаючий попит на екологічно чисту продукцію створює можливості для розширення ринкової частки підприємства. Проведений PESTEL-аналіз показав, що політична стабільність та державна підтримка сприяють зростанню, тоді як економічні виклики та законодавчі обмеження потребують адаптивної стратегії управління. Аналіз конкурентного середовища за моделлю Портера вказав на високий рівень ринкової конкуренції. SWOT-аналіз підтвердив необхідність активізації рекламної діяльності, створення веб-сайту, розширення асортименту та застосування сучасних маркетингових інструментів. Запропонована маркетингова стратегія передбачає використання онлайн- і офлайн-каналів, просування у соціальних мережах, організацію дегустацій та співпрацю з HoReCa. Очікується приріст продажів на 20,0 % та підвищення впізнаваності бренду на 30,0 %. Застосування комплексного підходу та інноваційних технологій сприятиме стійкому розвитку компанії, підвищенню її конкурентоспроможності та формуванню позитивного іміджу на ринку рибної продукції.