Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "ПАВЛОВА Ірина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Просування продукції як стратегія посилення конкурентних переваг підприємства
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) ПАВЛОВА Ірина
    Актуальність теми. Забезпечення високого рівня розвитку виноградо-виноробної галузі, підвищення рентабельності та конкурентоспроможності її продукції як на вітчизняному, так і на зарубіжному ринку, належать до актуальних проблем сучасної української економіки. Для їхнього ефективного вирішення в Україні є всі необхідні об'єктивні умови: особливо сприятливі ґрунтово-кліматичні умови для розвитку сировинної бази, потужна науково-дослідна база, історичні традиції створення унікальної винопродукції, виробничі та трудові ресурси для підвищення потенціалу галузі. Обґрунтування ефективних напрямів просування українського, а саме одеського виноробних підприємств на внутрішньому та зовнішніх ринках на підставі комплексу маркетингових комунікації стало основною метою представленої роботи. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА» представлений аналіз поняття та сутності конкурентних переваг підприємства, визначена роль формування і реалізації стратегії конкурентоспроможності підприємства. У другому розділі «ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТОВ «ПЕРША ВИНОРОБНА СТАНЦІЯ» надана загальна характеристика виноробної галузі України, визначені її основні проблеми та тенденції розвитку, проведений аналіз економічних показників ТОВ «Перша Виноробна станція». У третьому розділі «ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ПЕРША ВИНОРОБНА СТАНЦІЯ»» представлені напрямки просування продукції як стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства та економічне обґрунтування запропонованих стратегій. Зроблено загальні висновки.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок