Перегляд за Автор "ПАВЛОВА Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПросування продукції як стратегія посилення конкурентних переваг підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) ПАВЛОВА ІринаАктуальність теми. Забезпечення високого рівня розвитку виноградо-виноробної галузі, підвищення рентабельності та конкурентоспроможності її продукції як на вітчизняному, так і на зарубіжному ринку, належать до актуальних проблем сучасної української економіки. Для їхнього ефективного вирішення в Україні є всі необхідні об'єктивні умови: особливо сприятливі ґрунтово-кліматичні умови для розвитку сировинної бази, потужна науково-дослідна база, історичні традиції створення унікальної винопродукції, виробничі та трудові ресурси для підвищення потенціалу галузі. Обґрунтування ефективних напрямів просування українського, а саме одеського виноробних підприємств на внутрішньому та зовнішніх ринках на підставі комплексу маркетингових комунікації стало основною метою представленої роботи. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА» представлений аналіз поняття та сутності конкурентних переваг підприємства, визначена роль формування і реалізації стратегії конкурентоспроможності підприємства. У другому розділі «ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТОВ «ПЕРША ВИНОРОБНА СТАНЦІЯ» надана загальна характеристика виноробної галузі України, визначені її основні проблеми та тенденції розвитку, проведений аналіз економічних показників ТОВ «Перша Виноробна станція». У третьому розділі «ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ПЕРША ВИНОРОБНА СТАНЦІЯ»» представлені напрямки просування продукції як стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства та економічне обґрунтування запропонованих стратегій. Зроблено загальні висновки.