Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "ПАВЛІЧЕНКО Олександр"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка стратегії інтернет-просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) ПАВЛІЧЕНКО Олександр
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувача Павліченко О.О. Кваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингової інтернет стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод». Маркетингова інтернет-стратегія є ключовим інструментом для просування в інтернеті, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу, завдяки інтернету. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: - Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств - Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод» та його конкурентів - Розділ 3. Маркетингова інтернет-стратегія підприємства ПрАТ «Одеський коньячний завод» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової інтернет- стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод», спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність ПрАТ «Одеський коньячний завод» та його конкурентів, включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягнення поставленої мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз аудиторії, аналіз веб-сайту та соціальний мереж, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність ПрАТ «Одеський коньячний завод» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової інтернет стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок