Перегляд за Автор "ПАВЛІЧЕНКО Олександр"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка стратегії інтернет-просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) ПАВЛІЧЕНКО ОлександрАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувача Павліченко О.О. Кваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингової інтернет стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод». Маркетингова інтернет-стратегія є ключовим інструментом для просування в інтернеті, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу, завдяки інтернету. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: - Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств - Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод» та його конкурентів - Розділ 3. Маркетингова інтернет-стратегія підприємства ПрАТ «Одеський коньячний завод» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової інтернет- стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод», спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність ПрАТ «Одеський коньячний завод» та його конкурентів, включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягнення поставленої мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз аудиторії, аналіз веб-сайту та соціальний мереж, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність ПрАТ «Одеський коньячний завод» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової інтернет стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.