Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "О. О. Ропотан, О. В. Ольшевська"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Інформаціно-довідки ресурси для відділів соціального страхування ЗВО
    (2022) О. О. Ропотан, О. В. Ольшевська
    Інформаційні технологій дуже швидко перетворилися на життєво важливий стимул розвитку не тільки світової економіки, а й повсякденних сфер людської діяльності. Зараз важко уявити собі навчальний заклад, в якому би не було комп'ютерного класу, існує багато електронних бібліотек, користуватися якими можна не виходячи з дому, що значно полегшує процес навчання і самоосвіти. І при цьому інформаційні технології сприяють розвитку наукових знань. Збільшується швидкість обміну інформацією і з'являється можливість проводити складні математичні розрахунки за кілька секунд і багато іншого. Інформаційні технології це один із сучасних способів спілкування, головними перевагами якого є загальнодоступність. Використовуючи інформаційні технології можна з легкістю отримати доступ до цікавої вам інформації, а також поспілкуватися з живою людиною. З одного боку це має негативний ефект, оскільки люди все менше спілкуються "наживо", при безпосередньому контакті, але з іншого боку дозволять спілкуватися з людиною, яка знаходиться на іншому кінці світу, а це погодьтеся, має величезне значення. Найпоширенішою формою присутності у мережі є створення веб-ресурсу, а простими словами сайту. Тому майже кожна сфера роботи потребує цього. Наприклад, різні підприємства, навчальні і розважальні заклади, міністерства, заклади харчування і багато інших. Це є не тільки найкращою рекламою для власників, але й джерелом інформації для користувачів. Такий спосіб передачі інформації ефективніший за звичайні засоби комунікації: пошту, телефон, соціальну мережу. За допомогою таких обов'язкових елементів, як інтерфейс або навігація, тобто UX/UI, клієнт може зберегти свій час і отримати потрібне в лічені хвилини. Сайт забезпечує можливість зворотного зв'язку й інтерактивної роботи з даними підприємства.
  • Документ
    Інформаціно-довідки ресурси для відділів соціального страхування ЗВО
    (2022) О. О. Ропотан, О. В. Ольшевська
    Інформаційні технологій дуже швидко перетворилися на життєво важливий стимул розвитку не тільки світової економіки, а й повсякденних сфер людської діяльності. Зараз важко уявити собі навчальний заклад, в якому би не було комп'ютерного класу, існує багато електронних бібліотек, користуватися якими можна не виходячи з дому, що значно полегшує процес навчання і самоосвіти. І при цьому інформаційні технології сприяють розвитку наукових знань. Збільшується швидкість обміну інформацією і з'являється можливість проводити складні математичні розрахунки за кілька секунд і багато іншого. Інформаційні технології це один із сучасних способів спілкування, головними перевагами якого є загальнодоступність. Використовуючи інформаційні технології можна з легкістю отримати доступ до цікавої вам інформації, а також поспілкуватися з живою людиною. З одного боку це має негативний ефект, оскільки люди все менше спілкуються "наживо", при безпосередньому контакті, але з іншого боку дозволять спілкуватися з людиною, яка знаходиться на іншому кінці світу, а це погодьтеся, має величезне значення. Найпоширенішою формою присутності у мережі є створення веб-ресурсу, а простими словами сайту. Тому майже кожна сфера роботи потребує цього. Наприклад, різні підприємства, навчальні і розважальні заклади, міністерства, заклади харчування і багато інших. Це є не тільки найкращою рекламою для власників, але й джерелом інформації для користувачів. Такий спосіб передачі інформації ефективніший за звичайні засоби комунікації: пошту, телефон, соціальну мережу. За допомогою таких обов'язкових елементів, як інтерфейс або навігація, тобто UX/UI, клієнт може зберегти свій час і отримати потрібне в лічені хвилини. Сайт забезпечує можливість зворотного зв'язку й інтерактивної роботи з даними підприємства.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок