Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Осіфо, Глорія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Осіфо, Глорія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення ефективності продажів продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», практичне оцінювання рівня та перспектив підвищення ефективності продажу мінеральних вод. У процесі роботи було з’ясовано, що із всіх шляхів підвищення ефективності продажів продукції найдоцільнішим буде впровадження заходів щодо: - зміни цін на продукцію, впровадження акцій, розміщення POSматеріалів; - розміщення мінеральної води поруч із супутніми товарами. Адже саме ці показники дають найбільшу матеріальну вигоду ТОВ «Сільпо-Фуд».

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок