Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Осипенко, Анастасія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata» (ФОП Сіренко Ігор Олексійович)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Осипенко, Анастасія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1 Теоретичні засади формування маркетингової програми для Інтернет-магазинів; 2. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-магазину «Pyata» (ФОП Сіренко Ігор Олексійович); 3. Маркетингову програму інтернет-магазину «Pyata» (ФОП Сіренко Ігор Олексійович). Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata». Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетинговокомунікаційної політики інтернет-магазину «Pyata». У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata». Надано відповідні рекомендації: змінення організаційної структури підприємства шляхом створення маркетингового підрозділу; проведення реклами для отримання швидкого доходу; довгострокова перспектива щодо просування підприємства через соціальну мережу Instagram та перша дія щодо цього – платна реклама на аудиторію 3,5 млн. користувачів. Для підтвердження ефективності даних проектів було розраховано їх економічну ефективність.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок