Перегляд за Автор "Осипенко, Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata» (ФОП Сіренко Ігор Олексійович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Осипенко, АнастасіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1 Теоретичні засади формування маркетингової програми для Інтернет-магазинів; 2. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-магазину «Pyata» (ФОП Сіренко Ігор Олексійович); 3. Маркетингову програму інтернет-магазину «Pyata» (ФОП Сіренко Ігор Олексійович). Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata». Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетинговокомунікаційної політики інтернет-магазину «Pyata». У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової програми інтернет-магазину «Pyata». Надано відповідні рекомендації: змінення організаційної структури підприємства шляхом створення маркетингового підрозділу; проведення реклами для отримання швидкого доходу; довгострокова перспектива щодо просування підприємства через соціальну мережу Instagram та перша дія щодо цього – платна реклама на аудиторію 3,5 млн. користувачів. Для підтвердження ефективності даних проектів було розраховано їх економічну ефективність.