Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Олійников, Вячеслав"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії ФОП Рудман І.М. (ательє «Карнавал»)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Олійников, Вячеслав
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової стратегії ФОП Рудман І.М. (ательє «Карнавал»), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії ФОП Рудман І.М. (ательє «Карнавал»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес розробки маркетингової стратегії для ательє «Карнавал» (ФОП Рудман І.М.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки маркетингової стратегії для ательє «Карнавал» (ФОП Рудман І.М.) у сегменті послуг з прокату та пошиття костюмів. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ательє «Карнавал» були використані метод PEST-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії ательє.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок