Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Олянін Клим"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Удосконалення стратегії інтернет-просування продукції ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Олянін Клим
    Магістерська робота на тему «Удосконалення стратегії інтернетпросування продукції ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 82 сторінок, з них 78 сторінок основного тексту. Робота містить 34 таблиць та 19 рисунків. Перелік посилань нараховує 24 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей та розробці рекомендацій стосовно маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд» та відповідних заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з удосконаленням маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та наданні науково-обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд». Практична значущість полягає в удосконаленні маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд», програми рекламної інтернет діяльності підприємства. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера, портфельний аналіз за допомогою матриці McKinsey.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок