Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Олега Ворончіхіна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка технології виготовлення жіночих відкритих туфель, що відповідає трендам весни-літо 2023 року з застосуванням організації конвеєрного виробництва, Рзм=420 пар
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Олега Ворончіхіна
    Одним із основних напрямів економічної політики України є підвищення технічного рівня підприємств легкої промисловості та збільшення виробництва товарів народного споживання. Останнім часом даному питанню приділялося багато уваги, оскільки економічна безпека країни не може бути досягнута без забезпечення власного виробництва продукції легкої промисловості, зокрема взуття. Після текстилю взуття є найважливішою підгалуззю легкої промисловості. Його основною сировиною є натуральна шкіра домашніх, диких та морських тварин. Проте широке застосування нових синтетичних матеріалів (штучна шкіра, гума), полотна, вовни значно збагатило і доповнило сировинну базу взуттєвого виробництва. Скільки продається взуття в Україні – достеменно ніхто не знає. Є приблизні оцінки місткості ринку, створені на аналізі мінімального попиту населення на товар, є думки різних оцінювачів, які дуже відрізняються: дехто вважає, що в Україні щорічно продається близько 70-80 млн пар взуття,в інші країни - не менше 120 млн пар. Значну частину українського ринку взуття займає імпорт, і в більшості випадків поставки з Китаю становлять близько 69% від загального імпорту взуття. Інвестиційна привабливість підприємств легкої промисловості щодо розміщення капіталу (у вигляді фінансів, обладнання, сировини) полягає в короткому циклі виробництва та реалізації продукції, швидкому окупанні інвестицій, швидких структурних перетвореннях. Асортиментна база, наявність місцевої сировини (шерсть, льон, шкіряна сировина) та потенційні обсяги ринків збуту в Україні. Висока конкурентоспроможність провідних підприємств легкої промисловості країни, зростання середнього доходу населення та історичний розвиток легкої промисловості України дозволили галузі знайти великі можливості.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок