Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "ОРЕЛ, Віолета"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    РОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ ШОПІНГ-ТУРУ В НІДЕРЛАНДИ
    (ОНТУ, кафедра, Туристичного бізнесу та рекреації, 2022) ОРЕЛ, Віолета
    найменувань, 4 додаток. Метою виконання роботи є ознайомлення читачів з поняттям «шопінг- туру», його вартістю, послугами, перевагами, видами, етапами розробки, а також повідомити читачу про найпопулярніші шопінг-тури Європи, а саме про Нідерланди. Об’єктом аналізу, узагальнень та дослідження виступають шопінг- тури до Нідерландів, а також особливості шопінгу в різних містах країни. Завданням роботи передбачено ознайомлення з особливостями поняття «шопінг-туру», визначити їх види, дослідити переваги та недоліки таких турів, сформулювати етапи їх розробки, а також охарактеризувати особливості шопінг-турів у Нідерландах. За результатами виконаної роботи сформульовані відповідні висновки та пропозиції. А саме, дослідження шопінг-турів показало, що всі бажаючі, які хочуть обрати такий тип туру, повинні детально ознайомитися зі всіма особливостями, характеристиками, плюсами і мінусами таких турів, ознайомитися з особливостями шопінг-турів в тій чи іншій країні. Так як в моїй роботі ми знайомилися ближче з шопінг-турами до Нідерландів, то можемо зробити висновок, що даний вид туризму користується великою популярністю серед туристів. Також, хочу окреслити декілька пропозицій щодо шопінг-туру в Нідерланди: 1. Визначтеся, що ви хочете відвідати: великий магазин в торговому центрі чи блошиниий ринок. 2. Дізнайтеся, де в країні сконцентровано найкращі великі чи маленькі (враховуючи ваші вподання) магазини та ринки. 3. Уточніть графік роботи і т.д. Одержані результати можуть бути використанні при майбутньому досліджені шопінг-турів, а саме до Нідерландів. Рік захисту роботи 2022.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок