Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Нужна, Н. В."

Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Використання методу проектів в дистанційному навчанні на заняттях з вищої математики
    (2017) Нужна, Н. В.
  • Документ
    Використання методів математичної статистики та інформаційних технологій в сучасному бізнесі
    (2023) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
    В роботі розглянуто перевагі машинного навчання та використання інформаційних технологій як нових трендів цифровізації в бізнесі.
  • Документ
    Вища математика та бізнес-статистика
    (2022) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
  • Документ
    Вплив сучасних педагогічних технологій на ефективність сприйняття студентами деяких об’єктів та понять вищої математики та математичної статистики
    (2022) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
  • Документ
    Гуманізація вузівської природничо–математичної освіти
    (2017) Вітюк, А. В.; Кирилов, В. Х.; Нужна, Н. В.
    У зв’язку з вирішенням сучасних глобальних проблем життя людини як у філософії, так і в системі освіти розглядають два основні напрями – технократичний і гуманістичний.
  • Документ
    Деякі аспекти дослідження математичної моделі економічних процесів
    (2021) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
  • Документ
    Деякі методи пізнавальної активності студентів на практичних заняттях з вищої математики
    (2016) Нужна, Н. В.
  • Документ
    Ефективність застосування проектів у самостійній пізнавальній діяльності студентів
    (2019) Вітюк, А. В.; Нужна, Н. В.
    Однією з перспективних технологій навчання, яка здатна вирішити завдання його активізації та інтеграції, є використання методу проектів в дистанційному навчанні вищої математики. В наш час метод проектів являє собою систему навчально-пізнавальних прийомів, спрямованих на розв’язання деякої проблеми в результаті самостійної роботи учня з обов’язковим пред’явленням результатів його дій.
  • Документ
    Застосування синергетики у вищій математиці
    (2020) Вітюк, А. В.; Кирилов, В. Х.; Нужна, Н. В.
  • Документ
    Курс вищої математики. Додаткові розділи
    (2019) Кузаконь, В. М.; Кирилов, В. Х.; Швець, В. Т.; Вашпанова, Н. В.; Вітюк, А. В.; Коновенко, Н. Г.; Угольніков, О. П.; Федченко, Ю. С.; Худенко, Н. П.; Нужна, Н. В.; Осадчук, Є. О.; Черевко, Є. В.
    Навчальний посібник «Курс вищої математики. Додаткові розділи» призначений для студентів інженерно-технологічних спеціальностей вищих навчальних закладів як денної, так і заочної форм навчання. Матеріал навчального посібника містить такі розділи вищої та прикладної математики: функції кількох змінних (диференціальне та інтегральне числення), математична теорія поля, елементи теорії комплексної змінної, операційне числення, теорія ймовірностей і математичної статистики, теорія випадкових подій, основи комп’ютерної математики. У посібнику наведено достатню кількість прикладів, що розкривають практичне застосування теоретичного матеріалу. Посібник рекомендовано усім студентам, що вивчають курс вищої математики.
  • Документ
    Структура формування та підвищення мотиваційного компонента у студентів-маркетологів на заняттях з вищої математики
    (2021) Вітюк, А. В.; Ніколюк, О. В.; Нужна, Н. В.
  • Документ
    Удосконалення методики навчання вищої математики формуванням евристичних навичок
    (2019) Вітюк, А. В.; Кирилов, В. Х.; Нужна, Н. В.
    Аналіз досліджень багатьох науковців та методистів підтверджує, що в основі евристичного підходу лежить психологія творчого мислення, спроба формалізації творчої діяльності. Тому одним з напрямів удосконалення методики навчання вищої математики має стати теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення процесу формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів.
  • Документ
    Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів на заняттях з вищої математики
    (2017) Нужна, Н. В.
    Створення індивідуального маршруту навчання, формування навчального метеріалу, адаптованого до особистісних якостей студента, є найважливішими умовами підвищення ефективності самостійної роботи студентів з вищої математики.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок