Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Новічкова, Т. П."

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дистанційні технології в підтримці освітнього процессу та забезпеченні розвитку професійних компетенцій
    (2020) Лебеденко, Т. Є.; Новічкова, Т. П.; Кожевнікова, В. О.
  • Документ
    Кваліфікаційна підготовка спеціалістів для вдалого розвитку кондитерської галузі
    (2020) Позекун, В. В.; Новічкова, Т. П.; Шунько, Г. С.; Левтринська, Ю. О.
    Кондитерська галузь, де працює велика кількість фахівців – одна з найуспішніших у харчовій промисловості нашої країни. Для того щоб бути конкурентоспроможним підприємством необхідно постійно підвищувати кваліфікацію персоналу, що приведе до успіху підприємства торгівлі та громадського харчування будь-якого формату, зокрема кондитерської галузі. Розглянуто найбільш поширеними методами навчання на підприємстві.
  • Документ
    Особливості проектування кондитерського цеху на підприємстві ресторанного господарства з використанням сучасних інноваційних технологій
    (2020) Красна, Н. І.; Кучма, О. С.; Шунько, Г. С.; Новічкова, Т. П.; Левтринська, Ю. О.
    Мета даної роботи - теоретичний аналіз особливостей функціонування підприємства, а також впровадження кондитерського цеху на підприємстві ресторанного господарства.
  • Документ
    Послуга сомельє та його різновиди в закладах ресторанного господарства
    (2021) Новічкова, Т. П.; Новічков, В. К.; Асауленко, Н. В.
  • Документ
    Привабливість туристичного та дегустаційного бізнесу Одеської області
    (ХАМЕЛЕОН К, 2018) Кожевнікова, В. О.; Лебеденко, Т. Є.; Меліх, О. О.; Меліх, Т. Г.; Новічкова, Т. П.; Саркісян, Г. О.; Трішин, Ф. А.
    Монографія містить результати досліджень, присвячені автентичності продуктів та напоїв в Одеській області (хліб, сир, вино, бринза, пиво) та історичним особливостям появи (кава, чай), вживанню та змінам у раціоні харчування мешканців, згідно яких автори пропонують прокласти туристичні маршрути та підвищити ефективність туристичного та дегустаційного бізнесу. Розраховано на фахівців з управління в туризмі, вчених-туризмологів, викладачів, аспірантів, магістрів, практиків туристичного та дегустаційного бізнесу.
  • Документ
    Ресторанний бізнес під час війни: сучасні виклики та перспективи
    (2023) Лебеденко, Т. Є.; Новічкова, Т. П.; Ткачук, О. В.; Щапіна, О. Ф.
    Розглянуто ресторанний бізнес як вагома галузь економіки Україн та забоволення потреб населення, розглянуто проблеми з яким стикається бізнес на сучасному етапі, представлені шляхи подолання негативних наслідків спричинених війною.
  • Документ
    Сучасні вимоги до підготовки фахівців для індустрії гостинності
    (2021) Лебеденко, Т. Є.; Солоницька, І. В.; Новічкова, Т. П.
  • Документ
    Сучасні проблеми готельно-ресторанного бізнесу
    (2020) Єйрушевич, А. О.; Лебеденко, Т. Є.; Новічкова, Т. П.; Шунько, Г. С.; Левтринська, Ю. О.
    Розглянуто поняття "хлібного сомельє": історія появлення професії, місія, головні проблеми та особливості професії.
  • Документ
    Сучасні тенденції розвитку в готельно-ресторанному бізнесі
    (2021) Лебеденко, Т. Є.; Шунько, Г. С.; Новічкова, Т. П.
    Основним завданням фахівців у сфері ресторанного бізнесу стає створення конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності. Боротьба за кожного гостя вимагає від підприємств готельно – ресторанного господарства модернізації, як в технологіях і обслуговуванні так і в свідомості. Розглянуто інструменти, які ресторатори використовують в конкурентній боротьбі за споживачів. Зроблено висновок, що з кожним роком сучасні тенденції розвитку в готельно – ресторанному бізнесі постійно змінюються в залежності від потреб гостей. Моніторинг ринку, відстеження інтересів та смаків споживачів має велике значення для власників ресторанів та усіх працівників індустрії гостинності.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок