Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Новікова, Орина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування маркетингової стратегії АН «Промінада»
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Новікова, Орина
    Магістерська робота на тему «Формування маркетингової стратегії АН «Промінада» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 95 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 31 таблицю та 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії для АН «Промінада». Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з формуванням маркетингової стратегії агентства нерухомості. Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування маркетингової стратегії агентства нерухомості - реклами для АН «Промінада». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії АН «Промінада». Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії АН «Промінада», програми рекламної діяльності агентства та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок