Перегляд за Автор "Неменуща, С. М."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВимоги охорони праці до працівників харчової промисловості, що виконують роботи з умовами підвищеної небезпеки(2020) Ситніков, М. В.; Окіпна, С. В.; Неменуща, С. М.Наведено аналіз виробничого травматизму на підприємствах харчової промисловості. Розглянуто основні причини виробничого травматизму.
 - ДокументЗабезпечення ефективності самостійної роботи бакалаврів туристичного бізнесу з курсу «Безпека життєдіяльності»(2017) Неменуща, С. М.З метою покращення підготовки бакалаврів напрямів 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» та 6.140103 «Туризм» з курсу «Безпека життєдіяльності» на кафедрі створено навчальний посібник. Він допоможе студентам засвоїти матеріал з підготовки до дій у нормальних умовах середовища, надзвичайних ситуаціях і професійній діяльності.
 - ДокументМетоди навчання з пожежної безпеки бакалаврів туристичного бізнесу на кафедрі БЖД ОНАХТ(2017) Неменуща, С. М.У 2-6 семестрі студенти Одеської національної академії харчових технологій напрямів підготовки "Готельно-ресторанна справа" та "Туризм" вивчають курс "Безпека життєдіяльності". В межах курсу особлива увага приділяється питанням пожежної безпеки.
 - ДокументМоніторинг стану екологічно-техногенної небезпеки олійноекстракційного заводу(2020) Неменуща, С. М.; Котляр, Є. О.; Касьян, С. С.Олійноекстракційні заводи, як і багато інших підприємств харчової промисловості, є обєктами підвищеної небезпеки. Проведено моніторинг стану екологічної небезпеки на ПРАТ «Кропивницький ОЕЗ», за результатами якого встановлено головні імовірні чинники її формування.
 - ДокументМіжнародна система управління охороною здоровʼя і безпекю праці: нововведення у стандартизації(2022) Неменуща, С. М.; Лисюк, В. М.; Фесенко, О. О.
 - ДокументНабуття знань і навичок з БЖД, охорони праці та цивільного захисту - вибірковість чи життєва необхідність?(2021) Лисюк, В. М.; Фесенко, О. О.; Неменуща, С. М.
 - ДокументНавчальний посібник з курсу «Безпека життєдіяльності»(ОНАХТ, 2017) Неменуща, С. М.Навчальний посібник з курсу «Безпека життєдіяльності» знайомить майбутніх фахівців з теоретичними та практичними питаннями щодо забезпечення безпеки життєдіяльності туристів і працівників туристичної індустрії. Основна увага приділена оцінці впливу небезпек на туриста, методам її ідентифікації, засобам і способам створення безпечного середовища для туриста та обслуговуючого персоналу, а також вибору та застосуванню захисних засобів в екстремальних та надзвичайно небезпечних умовах життєдіяльності. Навчальний посібник призначено для студентів напряму підготовки 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» та 6.140103 «Туризм».
 - ДокументНебезпеки маніпуляції свідомістю через засоби масової інформації(2016) Неменуща, С. М.ЗМІ стали невід’ємною частиною життя сучасної людини. Вони хоча і несуть необхідну людині інформацію, розвивають в людях почуття власної гідності, прагнення до свободи, але водночас вони здатні підкоряти, дезінформувати, залякувати.
 - ДокументНормативно-правове забезпечення пожежної безпеки для підприємств з переробки ефірно-олійної сировини(2017) Неменуща, С. М.Ефірні олії ‒ горючі рідини. Температура спалаху найбільш поширених з них знаходиться в межах 53-92 °С, тому їх відносять до третього класу вогненебезпечних рідин (від 45°С до 100°С).
 - ДокументОсобливості дистанційного викладання змістовного модуля «Безпека життєдіяльності»(2022) Лисюк, В. М.; Фесенко, О. О.; Неменуща, С. М.
 - ДокументОсобливості охорони праці працівників закладів громадського харчування(2020) Окіпна, С. В.; Корнійчук, К. В.; Неменуща, С. М.Розглянуто особливості охорони праці працівників закладів громадського харчування.
 - ДокументОцінювання ризиків: міжнародні вимоги щодо управління безпекою та здоров`ям на роботі(2023) Неменуща, С. М.; Лисюк, В. М.; Фесенко, О. О.В роботі розглянуто питання безпеки на виробництві, визначено крітерії оцінювання ризиків.
 - ДокументПедагогічний супровід студетів ЗВО при вивченні дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці»(2021) Неменуща, С. М.; Фесенко, О. О.; Лисюк, В. М.
 - ДокументПрофесійне здоровʼя працівників на підприємствах харчовової промисловості – основа високоефективної діяльності(2020) Неменуща, С. М.; Булюк, В. І.Збереження здоров’я працівників на виробництві у харчовій промисловості є важливим чинником забезпечення високоефективної професійної діяльності. І першочергова роль у цьому процесі, відповідно до міжнародних стандартів, відводиться управлінському персоналу.
 - ДокументСамостійна робота – складова компетентністної підготовки фахівців з дисципліни безпека життєдіяльності напрямів підготовки «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа»(2017) Неменуща, С. М.В Одеській національній академії харчових технологій навчальна дисципліна "Безпека життєдіяльності" є обов`язковою у структурно-логічній схемі підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" напрямів підготовки "Туризм" і "Готельно-ресторанна справа". У курсі підготовки приділяється особлива увага ризику виникнення надзвичайних ситуацій та можливим несприятливим наслідкам їх дії. На практичних заняттях закріплюються навички попередження, захисту та ліквідації наслідків небезпек. Формується відповідальність за особисту та колективну безпеку. Невід’ємною складовою навчального процесу є самостійна робота студентів в опануванні необхідними знаннями та навичками. Тому був підготовлений навчальний посібник з курсу "Безпека життєдіяльності" для бакалаврів напрямів підготовки "Готельно-ресторанна справа" та "Туризм".
 - ДокументСучасний стан охорони праці в Україні(2021) Неменуща, С. М.; Фесенко, О. О.; Лисюк, В. М.; Булюк, В. І.
 - ДокументЯкісна освіта бакалаврів туристичного бізнесу з дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Англійська мова»(2018) Неменуща, С. М.; Руда, А. В.Якість освіти - це затребуваність отриманих знань у конкретних умовах їх застосування для досягнення конкретної мети та підвищення якості життя. Такий підхід передбачає комплексну професійну та соціальну підготовленість випускників вищих навчальних закладів до майбутньої діяльності. Тобто отримання ними якісно підготовленої інформації, знань, практичних навичок і вмінь до майбутньої самостійної роботи.