Перегляд за Автор "Неменуща, С.М."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНауково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для гуманітарних спеціальностей(2016) Неменуща, С.М.В даній роботі розглядається науково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для гуманітарних спеціальностей.
- ДокументНауково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для інженерних спеціальностей(2016) Неменуща, С.М.Головна мета науково-методичного забезпечення дисциплін – поєднання вимог законодавства та навчальної програми з вимогами на ринку праці. У статті 5 Закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р. №1556-VІІ зазначено, що рівень знань бакалавра повинен бути достатнім для виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю.
- ДокументОсобливості організації науково-дослідної роботи студентів на кафедрі безпеки життєдіяльності(2013) Нетребський, О.А.; Неменуща, С.М.
- ДокументІнноваційні підходи до практичної підготовки студентів з дисципліни «Безпека життєдіяльності»(2014) Неменуща, С.М.Рекомендована Міністерством освіти і науки України у 2011 році навчальна програма нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» для вищих навчальних закладів основною ціллю навчання ставить оволодіння бакалаврами сукупністю загальнокультурних та професійних компетенцій. Метою вивчення дисципліни є набуття студентом компетенцій, знань, умінь і навичок для здійснення, в основному, професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об'єктах господарювання, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку. Тому завданням вивчення дисципліни є опанування знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання з обов’язковим урахуванням галузевих вимог.
- ДокументІнноваційні підходи до підвищення компетентності з дисципліни «Безпека життєдіяльності»(2015) Нетребський, О.А.; Неменуща, С.М.Перед вищими навчальними технічними закладами на сучасному етапі розвитку актуальним є завдання підготовки висоосвіченої особистості, яка зможе самостійно здобувати знання та вміло їх використовувати на практиці. Майбутні фахівці повинні навчитися бачити труднощі, що можуть виникнути в процесі трудової діяльності та ризик виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть привести до несприятливих наслідків на підприємстві.